Tema hjärtan

Hjärtan

Jag har alltid tidigare tyckt att föremål med hjärtform varit ganska töntigt, men jag har faktiskt helt ändrat åsikt. Hjärtan är ju helt underbart!

Just nu har jag denna plantering med hjärtan på tråd på en hjärtformad båge på mitt skrivbord. Jag gillar verkligen hjärtan på tråd som är lättskötta och går att forma på många olika sätt. Utöver hjärtat har jag fyllt på med lite stenar och en succulent som jag inte kommer på vad den heter just nu.

Skålen i mitten, som jag fått från min mamma, är fylld med stenar från Turkiet. Jag är ju en riktig såndär stenplockare som har halva resväskan med stenar på vägen hem från semestern. De blå stenhjärtana är en födelsedagspresent från en vän.

Sist men inte minst är hjärttyget från Panduro som skulle bli köksgardiner i jul, men nog får ligga i tyglådan till nästa jul och lägenhet!
Saker & detaljer | |
Upp