Virka Mera

Jag gillar ju som tidigare nämnt att virka. Det är avkopplande och så tycker jag om att skapa saker. Det är kanske lite tantvarning på det. Men jag är ju faktiskt praktiskt taget en 25-årig tant, jag menar: "pyssla mera"!! :-)

En annan egenskap jag har är att jag lämnar mina vantar överallt. I fruktdisken på Ica. När jag betalar på Vero Moda. Hos kompisar eller kompisars kompisar. På bussen som hinner fara innan jag kommit på att jag faktiskt fryser om fingrarna. Ja, verkligen överallt!

Så jag gjorde ju en fatal miss när jag virkade dessa vantar till mig själv. Jag glömde att göra ett sånt där långt snöre som barnen har som gör att vantarna inte slarvas bort. Ett sånt man trär genom ärmarna på jackan, så vantarna hänger kvar i ärmöppningen när man tar av sig dem... Ja, jag gjorde ju inte det, så nu är detta par ett minne blott. Så det är bara att att virka mera!!

Vantarefterlysning
Garn och virkning | |
#1 - - Junitjej:

Hoppas vantarna hittar hem!!

#2 - - Kajsa:

Det var synd att vantarna försvann, för de var riktigt fina! Nästan så man blir sugen på att återuppta virkning... Trevlig blogg!
/annakajsaelisabeth

#3 - - Emmili:

Jag älskar att virka! Det är det mest avslappnande som finns. :)

#4 - - Helena Högberg:

kanske du kan märka vantarna med telefonnummer?Trevlig blogg!

Upp