Hur gick det med lådan?

image125


Så här blev skokartongen jag klädde med papperet från Lagerhaus. I slutändan använde jag det jag hade hemma, vanlig tejp och dubbelhäftande tejp, för att klä den. Den blev lite för tjock i hörnen på locket så den är lite trög att stänga, men på det stora hela är jag nöjd. Nästa gång ska jag prova med spraylim tror jag!
Övrigt pyssel | |
#1 - - Sandra:

Vad fint det blev. Vilket bra tips, det ska jag komma ihåg. Kram Sandra

#2 - - Fröken Fräken:

..och det där pappret vill jag ha! Det syns då inte att det blev tjockt i hörnen, så det ser då snajsigt ut!

#3 - - Linda P:

Görsnyggt möster alltså! Jag köpte servietter med just det mönstret.

#4 - - Simon/Simpilimpan:

#5 - - Simon/Simpilimpan:

Det blev riktigt snyggt. Gjorde själv en sån låda snabbt och det blev as najjs ;)

Upp