Piffat i klädkammaren

image105


I helgen när vi var hemma hann jag med att piffa till lite i klädkammaren. Nya krokar från Mias Lustgård och hängaren Lifeline från Lagerhaus sattes upp. Sedan tidigare hade jag massor med svarta galgar och skoförvaringen i bomull från IKEA. I denna klädkammare finns det inte så mycket plats att hänga kläder tyvärr. Utan istället får kläderna ligga på hyllor. Inte riktigt lika bra, men det fungerar.

I min förra klädkammare hade jag förvaringslösningen Stolmen. Den kan jag rekomendera starkt! Men den är lite svår att sätta upp i en klädkammare med snedtak så jag håller till godo med lösningen som fanns när vi flyttade in!

Uppdaterat 080411: Jag glömde att berätta det viktigaste! Att klädkammaren är mitt rum. Mitt alldeles egna rum! Det är ganska lämpligt då jag har ca 100 par skor, 1000 väskor och 10000 halsband och armband... :D Älsklingen har istället sina kläder i garderoberna i sovrummet. Jag behöver nog inte tillägga att jag är ganska nöjd över det! Hi hi! (Tack Älskling!!!)
Vindsvåningen | |
#1 - - Sara:

Hejsan

Tack för kommentaren hos mig, blir så glad. Ska kika runt lite på din blogg, den ser jättefin ut. Ha en fin kväll.
Sara

#2 - - Lisa:

Nejmen åh så fint du har det i klädkammaren, inte alls som våran! Vår är ett skämt!! Så krångligt och massa kläder.. tyvärr..haha! Jag kör på trådbackar. Tack för kommentaren! KRAM

#3 - - Sandra:

Vilken härlig ordning och reda du har. Kram Sandra

#4 - - Monkan:

Åh! Sa jag högt till mig själv när jag såg bilden, hördes det? :-) Så fint. Och prinsesskronor till krokar :-) Lyxigt med klädkammare.

Jag håller med om att Stolmen är toppen, fint! Fast det verkar ju gå utmärkt här ändå. Önskar jag kunde ha Stolmen i min hall men ingen av bredderna passar mina konstiga mått

#5 - - Livet i byn:

Vilken underbar klädkammare :0)

~Livet i byn

#6 - - Lotta:

oj vad fint det blev! skönt att fa ordning pa allt i gareroben!

#7 - - tina:

Vad härligt att ha en alldeles egen klädkammare....vad fint det blev!
trevlig helg!!
tina=)

#8 - - Making it lovely:

Hej!
Första gången inne på din blogg, men inte den sista. Vilken fin blogg du har:-)
Jag kan tänka mig att det är skönt med egen klädkammare, ha en trevlig helg!

#9 - - Fröken Fräken:

Åh, den som hade en egen klädkammare. Viserligen har jag en rätt djup, dubbel inbyggd garderob, men det äääär inte samma sak. Hängaren från Lagerhaus är ju jätteskön!

#10 - - Johanna:

vilka fina hängare, passar perfekt där!
Trevlig helg, Kram!

#11 - - Susihus:

Snygga hängare. Jag har oxå gjort den dealen med min man....hihi=) Ha en go helg

#12 - - Detsvartataket:

hahaha,nä jag förstår om du tycker det är skönt med eget!!Jättesnyggt!
Trevlig helg!

#13 - - Anna:

Läcker klädkammare! :-) Jag har också kikat på lifeline, så det var kul att få se den i hemmiljö. Jättesnygg är den! Ha en bra helg! Kramar

#14 - - stina harring:

Hej! Läs mitt senaste inlägg. Du är en av de 10 som har chans att vinna fin fina saker.
Läs gärna om du vill veta ;)

#15 - - Junitjej:

Vilka fina krokar!!

#16 - - Jennie:

Vilken stor och rymlig klädkammare.
Ha en riktigt trevlig helg!

#17 - - HUMLA:

Supersnyggt och va härligt med egen klädkammare. Vi byggde nytt hus för tre år sedan och satte in en bauta stor garderob till oss båda. Men tror ni den räcker till nu? Svar; NEJ

#18 - - Åsas formaliteter:

En hel klädkammare för dig själv? Åh, vad jag blir avis. En klädkammare står högt upp på önskelistan i vår lägenhetsjakt. Hos oss är det överfullt överallt. kramis

#19 - - Linda P:

Vad kul! JAg saknar vår klädkammare som vi hade i vårt tidigare boende. Kul också när man kan göra snyggt och fint, som du har gjort. JAg får väl trösta mig med att jag har ett skafferi istället ;)

Upp