Tidsoptimisten

Ja, ibland, eller kanske ganska ofta räcker inte tiden till. De senaste dagarna har vi packat, städat ur Härnösandslägenheten, åkt hem, varit på diverse sedan länge planerade festligheter (både fredag och lördagkväll), jag har dessutom hunnit med att kolla in trädgårdsmässan samt att arbeta... Och som vanligt blir jag själv förvånad att jag inte hunnit med att blogga!! ;D Vilken självinsikt man har! Ha ha!!

Men nu är jag hemma i Umeå igen och det är verkligen underbart att äntligen vara hemma! (Fast jag måste ju även tillägga att det har varit riktigt roligt att vara på praktik!)
Personligt | |
#1 - - Anna:

Välkommen hem!! :-)
Trädgårdsmässan hann jag inte med i år tyvärr, men däremot ett besök på barnmässan med fyraåringen. Ibland får de egna behoven vänta till förmån för barnens och det var faktiskt rätt kul på barnmässan ändå... Ha det bra! Kram Anna

#2 - - Tidsmästarinnan:

haha, jo... det där känner man igen (eller, snarare, du har ju hunnit med hur mycket som helst!! Du är en äkta tidsmästarinna, jag går bara och drömmer om att bli en... :-)

Kram!

#3 - - Fröken Fräken:

Ingen trädgårdsmässa, men det blir loppismarknadsbesök till helgen! Jag gnuggar händerna och hoppas på fynd.
Det är ju lite sådär, man vill ha omväxling - och nästan alltid vill man ju ha det man inte har just då!

Upp