Var det bättre förr?

Jag har sett denna utmaning bla hos Lisa och hos Livet i Byn och tänkte att jag skulle anta den. Jag har tyvärr lite dåligt med blogginspiration för tillfället. Det kan ganska säkert kopplas till att jag inte varit hemma så mycket på slutet. Men jag ska kika runt på era bloggar och insupa all inspiration ni ger! Och jag ska njuta av all vårkänsla i det idag soliga Härnösand. Sen ska jag komma med nya friska tag! Jag bjuder på lite vita rosor, alströmeria och freesia så länge.

image107


♥ Vad gjorde du för 1 år sedan?
Var halvvägs i min utbildning och blev tillsammans med min Älskling!
Datorn användes till musiklagring, fotoalbum, hemnet, blocket, bloggkollande, skolarbete, msn och mail etc. (Samt Facebook måste jag väl erkänna!)

♥ Vad gjorde du för 5 år sedan?
Arbetade i blomsteraffär. Ungefär då hade mitt inredningsintresse fått rejält fäste. Jag köpte ALLA inredningstidningar. (Ja det gör jag iofs fortfaradnde! ;P)
Datorn jag hade var stenålders och jag började spana efter en sjysst laptop. Jag inhandlade en snygg i silverfärg som då kostade en smärre förmögenhet!


♥ Vad gjorde du för 10 år sedan?
Gick en medieutbildning på gymnasiet. Tonårsrevolten med svarta kläder och mycket smink började gå över ungefär då... :)
Datorn användes mest hela tiden och jag blev på utbildningen introducerad till bla det underbara programmet Photoshop.


♥ Vad gjorde du för 15 år sedan
Mitt intresse för böcker var stort, jag läste metervis och gärna fantasy och science fiction. Jag lyckades se Schindlers List på bio trots att jag var underårig. Mäkta stolt var jag då! Ha ha!
Datorn användes för spel, en kompis syster hade en dator som vi spelade spelet Hugo på.

♥ Vad gjorde du för 20 år sedan?
Jag gick i förskolan och min favoritgrej var mitt cerisea diadem som jag hade jämt!! Jag var smart nog att leka med mina Barbies i hallen så det inte blev så stökigt på mitt rum. :D
Datorn var jag totalt ointresesrad av. Ja, inte för att vi hade någon ändå.

Personligt | |
#1 - - Malin:

Kul utmaning!

#2 - - Malin:

Åhh tack:) Vad kul att du gillar vårt kök:) Kram

#3 - - Livet i byn:

Ja frågan är verkligen om det var bättre förr!! Jag tror man ska leva i nuet jag...

~Livet i byn

#4 - - Jenny:

Vad roligt att tänka tillbaka så där. Men jag undrar om jag ens minns så långt tillbaka i tiden? Måste nog ta mig en funderare... Kram Jenny

Upp