Älskade dator



Jepp, nu fungerar min älskade dator igen. Efter en rejäl storstädning så har den kommit tillbaka efter strejken! :) Ja, den har börjat funka lagom till att jag och älsklingen åker iväg på en liten semester innan skolan drar igång igen. Så det kommer att vara tomt på bloggen några dagar till. Men vi syns snart igen och då ska jag kika in hos era alla och svara på era kommentarer! Ha det bra så länge!
Personligt | |
#1 - - jenny:

Skönt att datorn funkar igen, man är ju "lite" beroende av den;-)

Hoppas ni får en mysig semestertripp.

Kram/jenny

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va skönt att datorn fungerar! Min krånglar just nu, så jag får sitta vid sambons hemma. Men det är inte samma sak, jag har ju alla mina program på min dator, som Photoshop tex, det saknar jag mest. Ha det så bra! Kramar!

#3 - - Evelyn, i hemmet:

Det är tufft att vara utan dator ;)

Ha det så bra nu!

Kram, kram!

#4 - - Malin:

Åhh vad skönt att datorn är tillbaka:) Kikar in om några datar igen då:) Kram

#5 - - Anna:

Skönt att datorn är back on track! Ha en jättebra semester, så håller jag koll via bloggkoll när du är tillbaka.



Kram Anna

#6 - - Fröken Fräken:

Åh, semester? Kan ni ta med mig? Jag behöver räddas från ett sabla oväder!! Kanske ni ska på en tur till IKEA om övertalningen har varit framgångsrik..? ;-) Jag nöjer mig än så länge med att titta i katalogen och kanske bli så inspirerad att jag sätter igång och städar det sista...

#7 - - Isabels värld:

Härligt att datorn är "pigg" igen =)



Jag har en tävling inne hos mig just nu. Välkommen in! kram Pernilla

#8 - - Annelie:

Ha så trevlig på semestern! ja snart börjar skolan..jag längtar lite jag, men är man ny så är man, lär nog inte låta likadant nästa år =)



Annelie

#9 - - dahlarna:

Vad skönt att datorn funkar igen!!! Hoppas att nu får en underbar liten semester! BAMSEKRAMAR!

#10 - - Mari:

Förstår din känsla. Ha det nu så bra på er tripp och kom snart tillbax!

#11 - - Anne, anness:

tänk vad beroende man kan bli av en teknisk pryl :) Snygg dator, skönt att den funkar igen :)

#12 - - Emma:

Skönt att din dator fungerar igen!=) Ha det så bra på semestern, kramar emmsan

#13 - - Tjohalias blogg om inredning:

Ha det så bra på eran semester! Kram Sandra

#14 - - Kristina-Novemberbröllop:

Skönt att den funkar igen:) Ha det så bra, kram

#15 - - Jessica:

vad skönt att du fick ordning på den igen :)

Ha det bra!

#16 - - Susanne:

Vad härligt med en liten semester. Satt just och längtade efter en! :-)

#17 - - jenny:

nä,nu tycker jag att du kan ta och komma hem igen;-)

saknar dina inlägg ju:-)

Kram/jenny

#18 - - Monkan:

Dator vill man ju inte gärna vara utan, vad skönt att den kära vännen mår bra igen!



Du Love din dator, I Love your blog… Kolla i min blogg får du se :-)

#19 - - Junitjej:

Vad skönt att datorn fungerar igen!

Ha en trevlig helg!

#20 - - Josefin:

hoppas du får en bra liten semester! :)

#21 - - Anna:

Jag har något till dig på min blogg när du är tillbaka.



Kram Anna

#22 - - Tips!:

Fynda i helgen på www.skapaochinreda.se 40% rabatt t.o.m 27/8

#23 - - jenny:

du har fått en utmärkelse av mig. Kram/jenny

#24 - - Maja:

Hej! jag tänkte fråga dig en fråga, eftersom du håller på med inredning och sånt?

om jag ska köpa tapet och det står att en rulle kostar 500 kr. Hur mycket är då en rulle? och vetdu någon bra sida med snygga tapeter. funderar på någon brun med guldmönster eller nåt :) Tack!

fin blogg föresten

Upp