Hemma igen!



Nu är jag hemma igen från vackra Östersund. Jag gillar verkligen Östersund med all kullersten i centrum och med Storsjön som vacker bakgrundsvy. Tråkigt nog har jag inga bilder att visa er, mitt resesällskap är nämligen med på alla bilder. Vi hade det i alla fall riktigt bra med många bra konserter och bara ganska mycket regn. ;-P

Tack för alla kommentarer medan jag varit borta! Jag ska sammanställa smyckesförvaringstipsen så snart som möjligt.

Dessutom jättemycket tack till inspirerande Tidsmästarinnan som gett mig en utmärkelse! Tack för de fina orden, de gör mig verkligen superglad!
Personligt | |
#1 - - Mari:

Tur att man är i bra sällskap iaf när det är regnar det underlättar.............



#2 - - Mamma Jessica [Vardag, bloggdesign, tävlingar och mkt mer]:

Jag bor inte så långt ifrån Östersund :)

Vart kommer du ifrån?

Upp