Jag är ju en obotlig tidsoptimist...

...därav den långa bloggtorkan. Men i kväll (efter fika och loppis) kommer det ett inlägg och en runda hos er! Ha det så länge!

Uppdatering 080910, kl 20:40: Inga loppisfynd på Nolia idag. Det var trångt, mycket folk och allt jag hittade var ungefär 3 gånger dyrare än vad jag hade betalat som max. Jaja, loppislyckan kanske vänder till veckan!? :)
Personligt | |
#1 - - jenny:

åh ska du på nolia? Velar hit och dit om jag ska orka fara. Hoppas du gör nått fynd:-) Kram/jenny

#2 - - Tjohalias blogg om inredning:

Jag är precis likadan! Kram Sandra

#3 - - Fröken Fräken:

Nämen dra på trissor! Var du på Nolia och kom inte fram och sa hej?! :-) Håller med, inte fanns det många chanser till att göra några fyn där. Enligt mitt sätt att se det. Andra handlade visst både skotrar, vacuumpåsar och massagekuddar.



Det var ett ambitiöst sammanställt smyckesförvaringsinlägg. Jag har faktiskt funderat på att göra något på insidan av garderobsdörren.. men så kom jag på hur jag istället ska flytta om grejer mellan två andra skåp, så då började jag göra det istället.. och nu råder full kalabalik. Det är lika bra att gå och lägga sig i soffan istället...

Upp