Tillfälligt avbrott



Min dator har beslutat att ta en liten semester igen... Vi får se hur länge den har tänkt strejka, men jag hoppas avbrottet blir ytterst tllfälligt! Jag får helt enkelt önska er en alla en trevlig helg från min älsklings dator! Ha det bra så länge!
Personligt | |
#1 - - Isabels värld:

Trevlig helg du med! Vacker orkidé! kram Pernilla

#2 - - dahlarna:

Hoppas att datorn bestämmer sig för att semestern är slut snart... Önskar dig en mysig helg också!! KRAMISAR!!!

#3 - - Sofie:

Tråkigt när datorn krånglar! Inget kul alls! Hoppas den snart börjar samarbeta igen. Vilket fint foto! Trevlig helg på dig med! Kram, Sofie

#4 - - Sandra/Vit design:

Trevlig helg, hoppas att det löser sig med datorn. Kram Sandra

#5 - - Annika:

Hej hej!

Hoppas att det går att fixa datorn. Vi råkade ut för samma sak för några veckor sedan. Men det gick att väcka datorn till liv igen :)

Jag har bra smyckesförvaringstips på min blogg. Annars kolla loveyourhome.se Där fanns en ställning som man kunde hänga massor av smycken på med bra överblick!

Ha en trevlig helg!

Kram Annika

#6 - - camilla:

vilken vacker bild på din órkidee! hoppas att det löser sig med din dator. min är nästan död, men har beställt en ny istället. (jag orkar inte rädda den gamla fler gånger, har gett upp..)



kramar!

#7 - - Fröken Fräken:

Äsch, vad trist!! Hoppas att det ordnar sig snabbt som attan, det blir ju så tråkigt för mig om jag inte hittar några nya inlägg från dig! ;-)

#8 - - jenny:

ja se dessa datorer. Det är himla bra att ha men kan reta en till vansinne också:-) Hoppas du snart är tillbaka med en "frisk" dator. Kram/jenny

#9 - - Emma:

Ja att datorerna alltid ska krångla...hoppas det löser sej snart!?=) Ha det så bra, kramar emmsan

#10 - - Monkan:

Äsch vad trist med datorn, hoppas det fixar sig! Väldans fin pausbild i alla fall :-)

#11 - - amanda:

fin bild =)

#12 - - Jessica:

Hoppas det fixar sig snart!

Ha det bra så länge :)

Upp