Äntligen helg!

image80

Nu har jag bestämt mig för att sluta pilla med layouten på sidan. Så nu kommer inte att mötas av konstigheter längre! (Men om ni ser nåt konstigt hör av er, ifall jag glömt ändra nån bild eller så.) Jag är inte riktigt helt nöjd, men min kunskap räcker inte längre... :P

Jag vill även passa på att tacka för alla kommentarer! De värmer verkligen i hjärtat! Speciellt i denna stressiga examinationsperiod i skolan! Jag har i veckan bockat av två examinationer, med godkänt resultat, men jag har en kvar nästa vecka... Så bloggen får komma lite i andra hand ett tag, tyvärr. Men jag försöker blogga som avkoppling från pluggandet ibland. :)

Personligt | |
#1 - - Livet i byn:

En stor makeover av bloggens utsende skulle jag vilja säga. Ser superfint ut!!

~Livet i byn

#2 - - Anna:

Din nya layout är mycket fin! Lycka till med alla examinationer. Jag har förresten länkat till din blogg, hoppas det är ok?! Trevlig helg till dig också! KRAM

#3 - - mamma millan:

Tack för de fina kommentarerna på bloggen min!!Blir så glad när ni skriver!!Trevlig Helg!!Lycka till med ditt skol arbete nu då!!!

Kram Millan!!

Nee, det där med bloggen är ett mysterium...inte hört nåt än, men man saknar ju sina gamla inlägg...Myvcket tid o känslor bakom!!

#4 - - Designtjejen:

Lycka till med pluggandet!

Upp