Chokladtorka eller torka med choklad?

image74

Tja, vi är inte i någon cholkadtorka direkt här hemma. Vi har hela skafferiet fyllt med choklad känns det som! Choklad som vi fick till jul, när jag fyllde år och nu senast alla hjärtans dag ligger och pockar på uppmärksamhet varenda gång vi ska laga mat. Jag vet inte om bästa taktiken är att tokäta tills det tar slut. Eller smygäta i ett par år ungefär. :) Jaja, jag har hört att man kan frysa in chokladaskar, det kanske är dags för ett sådant test. Både för tändernas och figurens skull!

Denna disktrasa såg jag på en blogg för en tid sedan. Sedan dess har jag gått och spanat efter dessa trasor, men inte hittat dem. Just när jag trodde att jag hade missat denna limited edition från Wettex, så fanns de (lite undangömda) på Coop Forum i Umeå. Det är ju så kul med disktrasor med tryck. Tyvärr är de oftast vita vilket inte är så praktiskt. Men denna var ju brun och passar riktigt bra bra hemma hos oss.
Saker & detaljer | |
#1 - - Lisa:

Häftig disktrasa! :)

#2 - - Sandra:

Vilken härlig disktrasa, vad härligt att du hittade dom. Undra om de finns på Ica Maxi också? Kram Sandra

#3 - - jenny:

men du vilken läcker disktrasa.blir nog till att ta en sväng till coop i veckan och kolla:) Trevlig helg!! Kram/jenny

#4 - - jenny:

Förressten, jag lägger till dig på min länklista.Kram

Upp