Dagslista

Jag kände mig utmanad av Inspiration och Design så här kommer min dagslista. 

1. Vädret utanför mitt fönster:
Solen tittar fram lite då och då, men det blåser tyvärr...

2. Lyssnar på just nu:
The Voice är på i bakgrunden som just nu spelar 50 Cent.

3. I går gick jag och lade mig:
Jag gick och la mig strax innan tjugofyra, lite senare än vanligt.

4. I dag vaknade jag:
Klockan ringde åtta noll noll, även det lite senare än vanligt. Vi steg upp efter tre snoozar, alltså vid halv nio. Det går ju inte att sova längre i vårt sovrum. Vi har fortfarande inget att mörklägga det med...

5. Jag har på mig:
Blå jeans, vitt linne och röd kofta.

6. Senaste person som ringde mig:
Min kompis J.

7. Senaste person som jag ringde upp:
Samma kompis J.

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Haha, även det min kompis J.

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Har jag bara en kompis? Man kan tro det, för även här svarar jag J.

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Minns ej, men jag tror det var någon gammal klasskompis.

11. Som addade dig:
En riktigt gammal bekant, som inte ens skickat ett "hej"... Dåligt Facebook-hyfs tycker jag!

12. Senaste person som mejlade mig:
Det sista mailet jag fick var något tråkigt skolmail.

13. Sista sajt som jag kollade på:
Bloggkoll, där jag håller koll på en massa olika bloggar. Bloggkoll rekomenderas varmt, speciellt om man tycker sig ha lite kort om tid här i livet! :)

14. Ska göra idag:
Äntligen måla färdigt krukorna!

15. Bra eller dålig dag idag?
Mycket bra dag faktiskt! Ska på invigning av en ny butik i afton, kul!

Jag uppmanar alla som läser detta att svara på samma frågor. Känn dig gärna träffad!
Personligt | |
#1 - - Sandra:

Svar: Jo det är trixigt att hitta en matta som går ihop med katthår, tror vi kommer att prova iallafall. Kram Sandra

#2 - - Livet i byn:

Blogkoll är bra, helst om man vill hålla koll på många bloggar - som jag då!

~Livet i byn

#3 - - Sofie:

Kul med en daglista! Den ska jag nog ta och göra någon dag framöver :)

#4 - - Sofia:

Tack snälla!
Har det gått bra med krukorna? Kram!

#5 - - sara:

hej! tack för din kommentar! det ska bli jättespännande med huset, men jobbigt med de förra ägarna. men det hoppas vi löser sig. tack för de fina orden om huset!

Kramar Sara

#6 - - Anna:

Tack för din kommentar om min hissgardin! Jag känner mig träffad av listan, men nu är det så sent så jag kanske orkar kopiera den i morgon i stället ;-) Godnattkram

#7 - - Johanna:

Kul att läsa din lista.

#8 - - Inredningsgalen:

Härligt ljus i eran vindsvånging!

#9 - - mamma millan:

hihi;)

#10 - - jenny:

Rolig lista, får ta och göra den nån dag framöver:) Angående fahlgrens: de ska bygga ut/om så det är därför det har utförsäljning. Kram/jenny

Upp