Fotoväggsplaner

image85

Vi har börjat fundera lite på vilka bilder vi ska fylla ramarna med på fotoväggen i hallen. Det är riktigt svårt! Vi måste sätta oss ned och kika igenom alla foton ordentligt. Vi tänkte ha något på oss men mest på familj och vänner samt roliga och minnesvärda händelser tror jag.

Sen behöver man ju inte fylla alla ramar med foton direkt. Jag tänkte kanske fylla några med fina papper eller visdomsord, så man kan fylla på med foton sen när man tagit nya roliga...
Övrigt pyssel | |
#1 - - ämma:

Fin blogg! lite som jag pysseltant! :)

#2 - - Livet i byn:

En fotovägg lät intressant. Ska bli spännande att få se hur den ser ut. Jag som älskar att fota!

~Livet i byn

#3 - - Johanna:

Kort som man har minnen och relationer till tycker jag att ni ska ha på eran fotovägg. Man kan ju enkelt byta ut dem.

#4 - - Malin:

ja det gröna känns vårigt! Ja visst är det kul med minnesfoto...mer personligt. Kram

#5 - - Linda:

Så fint du har det i ditt hem. Fina bilder! Fotoväggen låter intressant, tycker själv att det är svårt att få till det snyggt.

Upp