Min gamla lya

image81

En rosa dröm? Näe, det ser inte ut så! :)

Här kommer lite bilder från min gamla lägenhet. När jag flyttade in här tänkte jag att den skulle bli som en rosa dröm ungefär! :) Ja, jag gillar rosa, det är en härlig färg. Men det blev aldrig så rosa, det började och slutade med två rosa lotusljustakar (som jag sprang runt hela stan för att hitta). Jag hade även hoppats att äntligen få sätta upp den där tapeten med lila orkidéer som är så fin...

Men jag köpte alltså inget mer rosa till lägenheten efter ljusstakarna. Lite lustigt eftersom jag innan inflyttningen verkligen hade högtflygande blommande rosa planer. Men ibland blir det inte som man tänkt sig. Hem måste ofta (enligt mig iaf) få växa fram medan man bor in sig, och för mig växte det mer mot 50-tal i allmänhet än rosa i synnerhet.

Jaja, jag trivdes bra där, men jag trivs ännu bättre nu i vår nya lägenhet!
Lite Olika | |
#1 - - Josephine:

Vilken mysig sovalkov du hade! Mycket mysigare än min pojkväns sovalkov haha. Undrar om man kan få honom att sätta upp ett draperi sådär ;)

#2 - - jenny:

Vilken fin exlya du hade:-) Gillade sovalkoven.Kram/jenny

#3 - - Josephine:

Oooh det var billigt! :D
Haha jag var ute och körde igår och det var nästan så att man fick whiplashskador av mina motorstoppar hahaha :P Det där med dragläget fungerar typ 4 ggr i rad och sen får jag 10 motorstopp i rad. är liiiite ivrig med kopplingen :P

#4 - - tina:

verklligen jätte fint. och fina bilder, fotograferar du mycket??

Upp