Svenssson or not?

Detta test florerar på flera inredningsbloggar just nu (jag såg det först hos Sandra). Jag vill ju inte vara sämre än att testa! Men jag är lite nervös! *ler*

Svenssontestet
Ditt efternamn slutar på -son [  ]
Du känner någon som har samma förnamn som du [  ]
Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du [  ]
I din familj är ni 2 barn [  ]
Du bor i villa [  ]
Du bor i en tätort [X]
Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla [  ]
Du har egen mobiltelefon [X]
Dina föräldrar har gift sig [X]
Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader [  ]
Din pappa heter Lars [  ]
Din mamma heter Anna [  ]
Din familj har en Volvo [  ]
Din familj har en silvergrå eller röd bil [  ]
Du har tillgång till Internet hemma [X]
Du har ett eget rum [  ]
Du har varit utomlands minst 2 gånger [X]
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna [X]
Du har varit i Grekland [  ]
Du har varit på Öland minst 2 gånger [X]
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger [X]
Din familj har en husvagn [  ]
Ingen av dina föräldrar röker [  ]
Din pappa är lite lätt överviktig [  ]
Du idrottar flera dagar i veckan [X]
Du har husdjur [X]
Du får månadspeng [X] (det skulle vara från CSN isåfall)
De flesta i din familj är blåögda [X]
Du äter på Mc Donalds [X]
Du följer Melodifestivalen [X] 

Multiplicera antalet X med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.

Å hur gick det för mig? 14 x 3 = 42%. Inte så farligt alltså. Mindre Svensson än jag trodde, jag brukar annars vara bra på att plocka "mogenpoäng"! :)

Vågar ni testa? ;)
Personligt | |
#1 - - Sandra:

Hihi visst var det ett roligt test? Ha en härlig helg, kram Sandra

Upp