Tisdagstema Längtan

Veckans tisdagstema är längtan. Det är ju helt självklart för mig att min största längan just nu är till sommaren. Jag är verkligen en sommarmänniska och älskar att vara ute i solen!

Så idag delar jag med mig av några bilder jag tog på balkongen förra sommaren. Balkongen i nya lägenheten är inte riktigt lika stor som den förra, men den är iaf också i söderläge. Det ska bli så kul att köpa blommor och göra fint till våren, även om jag inte rymmer så mycket blommor som jag skulle vilja! :) Jag vill ju helst ha en hel trädgård att spela på, men det är ett tag kvar tills dess.


image87
Balkong | |
#1 - - Jennie:

Underbara sommarbilder, och vilka fina blomsterarrangemang du har i krukorna.
Ha de gott / Jennie

#2 - - Johanna:

Jag längtar också till våren och sommaren! Är en sommarmänniska jag med. Fina bilder! Jag ser fram emot att få göra fint ute på balkongen när det blir lite varmare. Hade ju helst också velat ha en trädgård, men det kommer.

#3 - - Linda:

Vilka underbara, underbara bilder!
Roligt att du kikade in, du är hjärtligt välkommen tillbaka!

Kram Linda

#4 - - Evasleva:

Härligt! Vi är många som längtar till våren nu :)

#5 - - Nilla:

Jättefint!
[]\[] [] []_ []_ []=|

#6 - - Detsvartataket:

Åh vad man längtar till sommaren när man ser dina härliga bilder!

Upp