Göm stöket!!

Jag tycker om att ha ordning och reda, var sak ska ha sin plats. Denna regel gäller i alla fall på ytan! I mina skåpar och lådor brukar det vara desto mer oordning. ;)

Därför insåg jag efter jag köpt dessa skåpar med glasdörrar att de var alldeles för genomskinliga. Man såg precis hur rörigt det var innanför. Så jag köpte vitt presentpapper och satte på insidan dörren. Vips! Det fina mönstret som jag föll för syns fint och röran är osynlig. Perfekt!

Nu kan man sitta i tänkarhörnan, som min sambo säger, och ta det helt lugnt och filosofera fram nya projekt!

image50
Vindsvåningen | |
#1 - - Anna:

Vilken mysig tänkarhörna och vilken smart idé med presentpapperet! :-)

#2 - - jenny:

vilken smart ide:-) känner igen mig i oordningen i alla skåpar;-)

#3 - - Jenny:

Hej, vad kul att du hittat till mig! Är ju rätt ny i bloggvärlden (har en blogg om barnen som funnits i nåt år men husetbloggen är ny) så jag blir så himla glad så fort någon tittar in! =)
Vad mysigt du verkar ha det hemma. Ett hem i precis "mina" färger. Så jag tänker fortsätta titta in hos dig och låta mig inspireras.
Vilka fina foton din kamera tar förresten. Är det en systemkamera? Jag liksom så många andra "bloggare" drömmer om en bättre kamera!

Kram och trevlig helg!

Ps. Lägger till dig på min länklista. Det är okej va´?!

#4 - - Malin:

Bra idé:) Kram

Upp