Halsband

Jag hade från början tänkt denna blogg som min pysseldagbok. Nu har jag ju på senare tid endast pysslat med inredning. (Det är ju i och för sig också en form av pyssel tycker jag.) Så jag får väl helt enkelt visa upp lite gamla alster!

Det kommer fler hjärtan på bloggen. Man skulle kunna tro att jag är hjärt-tokig, men det är jag inte riktigt. Bara nästan. ;D

image47

Kanske världens enklaste halsband. Ett hjärta på en kedja som jag bara gjort en vanlig knut på. Ibland måste jag knyta om knuten, men det fungerar faktiskt bra! Fast jag tror jag ska sätta dit en liten ring istället.

Både hjärtat och kedjan är från Panduro.
Pärlor och smycken | |
#1 - - Ritha:

Fiint! Älskar smycken och pyssel jag med!! Min blogg har inte såå himla mycket pyssel... Kan ev bero på att jag är mamma till en liten 4-månaders... och en 11-åring... *ler*

Upp