Om Pyssla Mera

Vinterbild på mig, utsikt över fjorden vi bodde vid i Norge.


En 8 månaders paus i bloggandet är över och jag startar så sakta att börja blogga igen. Nu från vårt nya hus!

/Tina


Kontakt: [email protected]

Pyssla Mera | |
#1 - - Julia:

hej, jag blev så glad när jag hittade din blogg, den är SÅ inspirerande! Tycker det är kul att du pysslar med så mycket olika saker.



Din ståltrådsängel var underbar!!!

#2 - - M:

Sökte på ståltrådspyssel på Google, fann då en länk till din blogg. Ojojoj va glatt överraskad jag blev !! :) Vilken underbar blogg. Så inspirerande !

Jag tycker oxå om att pyssla. Fynda små roliga inredningsdetaljer och tygbitar som man kan sy nåt kul av med mera, med mera... Så tack för en kul blogg, jag kommer fortsätta kika in på den med jämna mellanrum.

#3 - - Anne:

Hej! Sökte på dekoration på google och hittade din fantastiska blogg! Helt otroligt vad ispirerande och glädjande sida! Lös verkligen upp min dystra arbetsdag! Hit kommer jag fler gånger, det lovar jag.



Mvh Anne

Upp