Sent Tisdagstema

Nu är äntligen mitt internet inkopplat och jag hade tänkt hänga på tisdagstemat innan det blivit tisdag på nytt. Och tisdagstemat förra veckan var just: nytt. Nu verkar det ju inte alls fungera att lägga upp bilder, så jag får hålla mig till nästa tisdagstema imorgon... :-(

I alla fall... Hos mig är ganska mycket nytt. Jag har ju just flyttat och blivit sambo! Äntligen!! Vi har sammanstrålat våra saker i en underbar takvåning. Allt har faktiskt hittat sin plats i lägenheten. Men vi saknar grejor till kontorshörnan, skrivbord och förvaring bland annat. Sen lite småplock här och där, som till exempel nya gardiner till vardagsrummet. Åh, det ska bli så kul att inreda!! :-)

Den bild jag hade tänkt lägga upp var på det nyaste inköpet till lägenheten. Ett knippe vita tulpaner! Efter tapetsering och målning i dagarna två så bestämde jag mig för att unna mig/oss en vas med tulpaner. Min favoritsnittblomma!! Jaja... jag får väl berätta att de står så fint på det (för mig) nya fina vita köksbordet!!

Personligt | |
Upp