4 dagar har gått...



...sedan det senaste inlägget här på bloggen. Å jag ville bara meddela att jag lever! Jag är inne en snabbis i bloggvärlden för att se att jag har ca 100 olästa blogginlägg på bloggkoll, en del obesvarade kommentarer (jag ska svara, men inte idag... :), och en vunnen tävling! Wohoo! Vad roligt!

Jag vann en tävling hos Iris med den fina och inspirerande bloggen Inredningskaos på 45 kvm! Kika in där så får ni se vad jag vunnit! :)

Bilden är förresten en hortensia jag fotade på en semester i Turkiet.
Personligt | |
#1 - - Sandra:

Grattis till vinsten!! Kram Sandra

#2 - - Fröken Fräken:

So you´re back! Hoppas på snar och långvarig återkomst, här har det ju varit så tomt...!! Nu har du väl hunnit få massor med pysselidéer? Med helgens tre dagars ledighet så har jag planerat att göra saker som om jag hade minst en vecka ledigt.. får se hur det går, nu ska jag nämligen IGEN till Ikea med min bror, denna gång med släp!!

#3 - - Anna:

Känns tryggt med ett livstecken från dig... Grattis till vinsten! Sköt om dig! Kram Anna

#4 - - Lisa:

Grattis till vinsten! SKOJ! Så fin blomma när som du visar! Ha en fortsatt trevlig vecka och hoppas att du får lite lugn och ro i all stress! KRAM

#5 - - Linda P:

Och en vacker Hortenisa var det också! Var i Turkiet var ni?? Vi var i Kemer i fjol. Underbart! Fst lite omogna fikon att fota, en och annan citron...Inte massor av snygga blommor dessvärre...

#6 - - Livet i byn:

Hortensior är så fina. Jag har provat dem några gånger själv men jag verkar ta död på dem fortare än en gris kan blinka.



~Livet i byn

#7 - - jessica:

Nä man hinner inte mycket :)) Fotot var jättefint! Grattis till vinsten!

trevlig helg!

KRAAM

Upp