Hjärtan i tyg




Gårdagen var en riktig bottendag vädermässigt. Här i Umeå var det ca 8 grader, snålblåst och regn. Så det fick bli en riktig pysseldag. Jag gick an som ett yrväder och flyttade runt saker och grejade. Å sydde... Jag visade ju vardagsrums- och sovrumspiffet igår, men även köket fick sig lite pysselpiff i form av tyghjärtan till kvistarna. Å jag gillar ju hjärtan så det passade ju bra att fylla på med några fler! :)
Tyg och Sy | |
#1 - - Isabels värld:

Men gud så söta!!! Vad härligt med en pysseldag!Duktig du är som syr och fixar. Jag gillar ju också att pyssla men sy har jag aldrig varit så bra på tyvärr men det är du ser jag =) Väldigt fina! Ha det så bra! Kram Pernilla



#2 - - Camilla:

Åh vilka söta hjärtan du gjort, ja du är verkligen... Pysselprinsessan! ;p Ha det fint!

#3 - - Sandra:

Vad fint det blev! Kram Sandra

#4 - - Emma:

Vad söta, blev ju jättefint=)Tycker det är mysigt med lite regn, IBLAND, för då kan man bara vara inne och mysa=)Ha det bra, kramar emmsan

#5 - - Livet i byn:

Det var lika illa med vädret här i ödemarken. I dag regnar det och blåser. Hur trist som helst!!



~Livet i byn

#6 - - Lisa:

Så sött, och så duktig du har varit med sänggaveln! :D Jag skulle också vilja skapa min egen.. fast jag tänker alltid för stort projekt.. nåja vi får se vad det kan bli till hösten då regnet kommer :D

Nej nu bär det av till jobbet, ha en bra dag!

#7 - - Mia:

Men jisses vad sött! Och snyggt samtidigt.



Mitt första besök härinne, jätteinspirerande blogg du driver!



Kram Mia

#8 - - Rebecka:

Vad fint, riktigt gulligt!

#9 - - Maria:

Vad fint, hjärtan är alltid poppis. Idag har vädret oxå haft svårt för att bestämma sig...sol o regn om vartannat, en bra städdag alltså, kram

#10 - - Johanna:

Oj så mycket pyssel du hunnit med sedan jag kikade in här sist! Massa fina saker! Ska testa ditt kycklingrecept i kväll, ser verkligen smaskigt ut :)



Kram!

#11 - - Anne:

Jätte fint! passar fint till jul också :)

#12 - - Fröken Fräken:

Ojoj, vad du pysslar! Jag får vara flitig i helgen om jag ska hinna ikapp dig! Men jag har varit och fyndat tyg idag, ett som jag spanat in jättelänge men tyckt varit för dyrt. Men nu var det halva priset! Yes, sade jag och svepte med mig sista biten på rullen. Imorgon ska jag förlägga en undersökande expedition till Åhlens och se om det har hänt något!! (såg björklövsmönstrade vaxduken häromdagen, likt något från Serholt och väldigt somrigt!! Snajs!)



Idag var jag och tittade på väggfärg och takfärg till köket. Jag funderar på om det är någon vits att satsa på någon "märkesfärg" eller vilken som helst, när man bara ska ha det helvitt? Jag köpte ju så dyr snickerifärg och den var ju bara skräp, så jag tror inte på det där att man ska satsa på dyr färg.. Det är nog också en del av färghandlarnas konspiration. Precis en sådan där knepig inställning som snickare har till vita golvlister.



Snart är det helg, äntligen kan man komma igång och göra något riktigt istället för att bara vara på jobbet!! ;-)

#13 - - Ellas Inspiration:

Åh så vackert det blev!



Kram Karin

#14 - - Lotta:

naaaaaaaaaw sa sött! verkligen jättefina! blev ju rikrtigt bra hängandes där!

#15 - - Iris med kaoset:

Det var ju jättesött :)

#16 - - Martina:

Vilka fina tyghjärtan, kul idé att hänga dem så. Fint olivträd du har, skulle också vilja ha ett!

#17 - - Johanna:

Hej. så fina kvistar du har. Vart har du köpt dem? eller vet du vad det är för sorts kvistar.. tänkte om man kanske kan göra egna?!

kraam!

#18 - - Pysselprinsessan:

Johanna: De kallas trollhassel eller ormhassel och finns ofta på blomsteraffären. Har de inte inne kan du säkert be dem beställa hem! :)



Kramar Pysselprinsessan

Upp