Omflyttning förnöjer




Oj oj! Ingen tid för bloggande här inte! Hjärnan är proppad av högerregel och eco driving! :)

Men jag smiter in för att visa en effekt av dominoeffekten som tog fart förra veckan då jag flyttade omkring här hemma! Nu är det IKEA-vasen och kaktusen som fått nya platser i soffhörnan.

Jag ska svara på era kommentarer när jag har tid! (Tack tack för dem!) Nu ska jag sova och drömma om dragläge och motorbromsning! :D
Vindsvåningen | |
#1 - - Anne:

Hoppas att det går bra med körningen, jag har heller inget körkort (!) Jag är liksom lite rädd för att möta andra bilar :/ Måste träna bort det där.

#2 - - Ulli:

Ombyte förnöjer heter det ju. Man kan med enkla medel förändra ett rum bara genom att flytta runt lite detaljer.



Ha en bra dag!

Kram Ulli

#3 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Det är alltid kul att flytta om saker. =) Du har fått en utmärkelse på min blogg. Jag vet att du har fått den förut, men du förtjänar att få den igen! =) Ha en bra dag! Kram

http://inredning.webblogg.se/2008/june/utmarkelse-1.html

#4 - - GÅRDSROMANTIK:

Huva! Tog körkort i Umeå - vill inte minnas hur många lektioner jag tog.



Kram Maud

#5 - - Fröken Fräken:

Jag tar en paus på någon dag och drar till Sthlm nu! Vi ska iväg och konferera med jobbet och ingen i gruppen vill köra i Stockholm. Vi får se om vi kommer fram efter att flyget har landat... Och om jag hittar någon tjuuusig zinkburk på Granit. De är ju alltid slutsålda när jag ska dit. Gruff gruff.

#6 - - Sandra:

Den där dominoeffekten känner jag igen! Kram Sandra

#7 - - Jennie:

Å vad snyggt det blev i sovrummet. Vilka snygga kuddar. Toppen fina!

Ha de gott i sommarvärmen. Kör lungt :)

#8 - - Malin Inspiration & design:

Tjusigt! Gillar den gröna vasen skarpt. :)

#9 - - Emma:

Det är kul att flytta om lite, blir som nytt=)Fint det ser ut och lycka till med körningen!;)Natti natt, kram emmsan

#10 - - Sandra:

Ja omflyttning förnöjer verkligen. Det blev jättefint på bordet. Hälsningar Sandra

#11 - - Camilla:

Vilken fin vas du har den där gröna, såg mysigt ut :D Vad kul att du börjat med körkort, det är så himla skönt att ha det. Man är så fri och kan fara vart man vill när man vill! Om man har bil förståss! :) Ha en underbar midsommar! kram

#12 - - Johanna:

Ser fint ut :) Lycka till med körkortet, och ha en skön midsommarhelg, Kram!

#13 - - Emrekornelia:

Very Good Directory !!! Keep It Up.

Upp