Cultutmaning

Härmed antages utmaningen av Livet I Byn att visa upp mina Cultgrejor. Det här är inte alla artiklar jag har. Det finns även en hel del kubljusstakar i olika färger i samlingen, men ingen som är framme just nu.

image88
Pausmuggarna är fina. Men de blir nästan för varma att hålla i när man dricker varm dryck, så jag använder dem sällan. Sockerskålen i samma serie har fått flytta in i badrummet för hårsnoddsförvaring. Sen står socker, salt -och pepparkaret på en hylla i köket. Mer grejor från Cult är inte framplockat just nu, men det brukar ju rotera en del i pyntet här hemma! :) Sen är ju kubljusstakarna perfekta att duka med, så då åker de ofta fram!
Saker & detaljer | |
#1 - - Iris med kaoset:

Tack så mycket för orkidéehjälpen :) Jag ska göra som du föreslog och hoppas att den klarar sig :)

#2 - - Lou Cigaro:

Helloj,

Är du sugen på en ny design? I min blogg finns det just nu en tävling där jag lottar ut en design. Om du är i behov av en är det bara att titta in!

Ha en bra kväll. (;

#3 - - Sandra:

Pauseserien är riktigt fin! Kram Sandra

#4 - - Livet i byn:

Vad kul att se pausserien, det är inte så ofta man ser den och jag har fingrat på muggarna. Synd att höra att de blir varma när man dricker varm dryck.

~Livet i byn

#5 - - Anna:

Denna serien har jag inte sett innan, men den va riktigt fin.
Om du vill ha fina vita muggar,så har Villeroy & Boch en jätte fin serie som heter New Wave, har den själv hemma och den matchar Cult serierna jätte bra:)

Upp