I Love Lime

image83

Jag älskar verkligen lime, både som färg och som frukt. (Ett tips är rivet limeskal i sallad, det piffar även upp den enklaste salladen!)

Tidigare hade jag mest vitt, beige och brunt hemma. Nu letar sig allt som oftast förmål och tyger med färg in i vårat hem. Jag tänkte därför börja med ett nytt tema här på bloggen. Nämligen tema färg. Och först ut är grönt, inklusive limegrönt. Jag kommer alltså visa upp vad som är grönt i vårt hem. Första temainlägget kommer ikväll. Nu ska jag ut på stan en sväng!
Vindsvåningen | |
#1 - - Anna:

De bilderna ser jag fram emot att se! ;-) Jag frågade i förra inlägget också alldeles nyss, men nu också här - var har du hittat trollhassel (det namnet är jag också van att använda...) till det otroliga priset? Kram igen!

#2 - - Sandra:

Vilken bra idé med färgteman, grönt är dessutom min favoritfärg :) Kram

#3 - - Sofie:

Vilken härlig idé! Lime är verkligen syrligt fint :) Trevlig helg!

#4 - - maria:

Åh så fin bild !

Upp