Piffat i köket

image96

Vi har inte varit hemma så mycket den senaste tiden, men jag har hunnit piffa till det lite granna i köket ändå. Jag flyttar hela tiden omkring saker och jag har ibland svårt att bestämma var saker ska stå. Jag blir inte förvånad om ni känner igen er! ;)

Vad som ska stå på pysselskåpet har varit den svåraste nöten att knäcka, men nu börjar det närma sig. Det krävs nog bara ett par omflyttningar till för att jag ska bli nöjd! :D
Vindsvåningen | |
#1 - - Ritha:

Hihi! Känner igen mig... Jag flyttar ständigt runt på saker jag med... Suck. Vafför kan jag inte bli nöjd... ?

#2 - - Monkan:

Flytta saker, jo det händer väl, ofta. Det är väl sånt man kallar vardagsmotion ;-)

Vilken superfin sekretär och häftig lampa.

#3 - - Detsvartataket:

Vad fint det var!!Kul att flytta runt!

Kram

#4 - - Sandra:

Vad mysigt att ha ett eget pysselskåp! Kram Sandra

#5 - - Mia:

Åh vad fin. Jag har en ärvd sekretär fast i mörkt trä men kanske skulle ta fram målarpenseln?

Upp