Tema Grönt

Här kommer alltså första temat. Det är bilder från vardagsrummet och köket. Det är i de två rummen vi har grönt som accent. Om man inte räknar gröna växter, för det har jag såklart i alla rum. Växtgalen som jag är! :)

De limegröna ljusstakarna och den gröna lampan är nog våra absoluta favoriter här hemma! Tavlan som står på golvet är en kär present. Den gör sig inte så bra där (eller på bilden här för den delen) men tills den fått en bra plats får den gömma två riktigt tråkiga avkapade elementrör...

Vad har ni för gröna saker där hemma?



image81
Vindsvåningen | |
#1 - - Linnea:

Vad fint! :)

#2 - - Jennie:

Snyggt det blev. Grönt/lime är så fin.
Ha de gott!

#3 - - Tabergstösen:

Hejsan, vad kul att du kikade in hos mig, då hittade jag ju hit :-) Tack för de goa orden om vovvarna, ja det är bara att säga till om du vill adoptera ;-)
Wow vilken snygg blogg du har, och jättefint där hemma också! Gillar hur ni valt att inreda med grönt i ett rum så, jättesnyggt! Och sådan ordning ni har med, stilrent! Jag fick just sån lust ikväll att bara röja och röja, det känns som om det är vårstädning på gång..
~Josefine

#4 - - Livet i byn:

Vad fräsht det ser ut. Jag blir lite sugen på den färgen jag med. Har lovat att inte köpa rosa, var en äkta rosa panter förut så det känns som om jag redan haft. Men grönt...mmmm!!

~Livet i byn

#5 - - Fia:

jättesnyggt! Ska också införa lite grönt i mitt hem tror jag:) Och trollhassel måste jag köpa nytt. Någon råkade trampa på det när vi flyttade...hehe:)
Ha en bra helg! /Sofia

#6 - - Sandra:

Svar: Haha ja det har du så rätt i! Förutom inredning så är ju shopping min stora passion :) Kram

#7 - - Inrednignsgalen:

Vad fina bilder!! Ser så härligt vårfint ut hemma hos dig!

#8 - - Lisa:

Tjusigt! grönt är verkligen skönt och påminner så mycket om vår! Vilket man längtar oändligt efter! kram

#9 - - jenny:

fint du gjort med det gröna:) har inte så mycket grönt hemma just nu men sen när vi fått nya gråa soffan har jag tänkt ha grönt.Kram/jenny

#10 - - Sofia:

Har precis bestämt mig för att ha grönt i vardagsrummet! Gröna gardiner, ljuslyktor och blommor!

#11 - - Linda:

Tack för kommentaren om trädet. Pappsen var allt rätt nöjd han oxå :-)
Vilka läckra gröna inslag!

Kram Linda

#12 - - Anki:

Underbart med grönt! Vill också ha! Verkligen fina de båda gardinerna med löv på!

#13 - - Mamma C:

Det är jätte snyggt med grönt. Gardinerna var verkligen fina
Mamma C

#14 - - Malin:

Åhh vad fint. Jag kör också på vår-grönt nu:P

Svar: Ja jag såg att man kunde flyga till gekås:) Du måste ju dit..där är sååååå skoj:) Kram

#15 - - Malin Inspiration & design:

Hejsan! Jag har lite grönt i vardagsrummet. :) Tillsammans med rosa men det kanske du redan har sett.
Trevlig blogg du har!

Mvh Malin Inspiration & design

#16 - - Iris med kaoset:

Vad fint du har det! Jag ska också försöka få in lite mer grönt nu. Blir lite vårigare då :) /Iris

#17 - - mamma millan:

grönt är skönt!!!!

Älskar
grönt!!

En solig, vårig hälsning !!

Ha en härlig dag!!

♥Kram Millan♥

~~~`*'*´~~~

#18 - - mamma millan:

grönt är skönt!!!!

Älskar
grönt!!

En solig, vårig hälsning !!

Ha en härlig dag!!

♥Kram Millan♥

~~~`*'*´~~~

#19 - - Jeanette:

Åh vad fint! Älskar den mjuka gröna färgen på de första ljusen! Mysig blogg du har!

#20 - - p-lina:

Vilke fin blogg du har! tur jag hittade hit!

Kkar in snart igen!/P-lina

#21 - - Sofie:

Så mycket fint grönt ni har :) En härlig färg!

#22 - - Evasleva:

vad fint och vårigt!

#23 - - Iris med kaoset:

igår köpte jag en grön kivi lykta, så jag hakar på trenden :)

#24 - - jenny:

Hoppar in & önskar en trevlig helg och undrar vart du tagit vägen? Saknar dig ju:) Hoppas allt är bra iallafall, ibland har man ju bara mycket och göra OCH ett liv utanför bloggen;) Kram/jenny

#25 - - Sofie:

Vilken snygg lampa, är den nyproducerad eller second hand? gillade också gardinkappan med löv, grönt är skönt! Trevlig helg

#26 - - Pysselprinsessan:

TACK
för alla snälla kommentarer! Det värmer verkligen i hjärtat!

KRAM ♥

#27 - - Detsvartataket:

Åh har du?? Få jag se?

#28 - - Johanna:

Va många fina gröna saker du har!

#29 - - Jigsaw World:

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

Upp