Vårblomning del 2

Jag ska absolut visa bilder på när porslinsblomman blommar. Jag trodde att jag skulle få göra det redan i veckan! När vi kom hem i fredags gick jag direkt fram till fönstret för att se om knopparna hade slagit ut. Å de hade de!! De var riktigt söta. Tyvärr var det var alldeles för mörkt för att fota, så jag tänkte  att jag skulle göra det på lördagen. Men då glömde jag helt bort det... Jag tog i alla fall fram kameran på söndag för att fota. Vad ser jag då när jag kommer fram till blomman. Jo, då har den redan börjat vissna! Trist värre!! Jaja, det är fler knoppar på gång så jag ska försöka hinna med att fota dem istället! Fortsättning följer!
Krukväxter | |
#1 - - detsvartataket:

Knappt jag vågar säga det...men jag undrar om jag inte har slängt min porslinsblomma? Men dom är sååå fina och lukta så gott!! Men ack vad dom klibbar :))

#2 - - Anna:

Ett STORT tack för din kram! :-) Ja, jag försöker också att trösta mig med att vi nog kommer att hitta ett hus som är ännu bättre framöver.

Kram på dig!

#3 - - Josephine:

800 kr???? Vad dyrt! Vi betalade 500... Körde för första gången på trafikerade vägar igår haha. Fick panik o motorstopp hahaha, fast nu är det gjort så det kan nog bara bli bättre nu hihi :)
Kram, Jossan

#4 - - Sandra:

Ärsch, men det kommer garanterat fler chanser! Ha en bra dag, kram Sandra

#5 - - Johanna:

Det kommer fler chanser. Ha det så bra!

#6 - - jenny:

Typiskt,säger som sandra & johanna att det kommer fler chanser.
Såg att du hade pausmuggarna som jag funderat på men vilken tur att du skrev att de blir lite för varma.Tror nog att jag satsar på några andra då, de är jättesnygga men de ska ju vara praktiska också:) Kram/jenny

#7 - - Livet i byn:

Det är nåt visst med att gå och vänta på att en blomma ska slå ut. Själv är jag ju pelargontoka och längtar tills sommaren. Då ska här fotas :0)

~Livet i byn

Upp