Kan man ha för många kuddar?




I helgen skulle jag köpa fler innerkuddar för lite nya kuddprojekt. Så jag sprang in på Ohlsons Tyger å vad hittade jag där? Jo dessa kuddfodral med tillhörande innerkudde i 40x40 som kostade 29 kr styck! Vanliga innerkuddar kostade 39 kr styck...

Ekvationen är ganska enkel, får man mer för mindre peng så slår man till! Jag köpte fyra stycken. Att de inte passar in hos oss just nu gör ju inte så mycket. För när vi får ett hus... ;D Ja, ni vet ju hur det är. Haha! Kuddfodralen får nog ligga å vänta i linneskåpet på att passa in, men det tror jag absolut att de ska göra nån gång!
Saker & detaljer | |
#1 - - Sandra:

Vilket klipp! Hihi, jag tror på principen att man inte kan ha för många kuddar, skor, väskor eller ljuslyktor! Kram Sandra

#2 - - Åsas formaliteter:

Nej, man kan inte ha för många, det är i alla fall min filosofi (men fråga inte min sambo). Fast nu börjar jag önska att fler butiker sålde bara kuddfodral, utan innerkuddar i. Det skulle spara ganska mycket utrymme. Dina nya var väldigt snygga. Otroligt att de var så billiga! =)



Kramar

#3 - - Kattis:

Hej! Stort tack för att du kikade in på min sida och skrev, så jag hittade till dig! Vilken härlig sida du har, här kan jag gotta mig länge! :D Tapeten i hallen kommer från Midbec och heter Flair: http://midbec.se/undersidor/kollektionssidor/flair.html



Tyvärr syns tapeten bara i två färger där, men den finns ju i vitt och rött bland annat också... Jag ÄLSKAR den fortfarande...!!



Håller med Åsa, man kan inte ha för många kuddar/kuddfodral, men sambon tycker definitivt det! ;)

#4 - - Fröken Fräken:

Nä vaddå? Vad pratar du om?? Kunna ha för mycket kuddar? Nej, det är naturligtvis så att man aldrig kan ha tillräckligt många! Jag är ju inne i ett kuddsystim nu och skulle behöva fler innerkuddar. Köpte jag några på Ikea i lördags? Närå! Ångrar jag mig nu? Jajamen! Men de kommer foton på de få (ä-hum) kuddar jag lyckas skrapa ihop.



Katastrof! Ja, när det inte att sy på maskinen! Den gången jag var tvungen att lämna in min på service var en plågsam vecka. Skriv upp nya spolar snarast! Syband brukar jag annars av principskäl bojkotta. Kan inte redogöra för dessa skäl, men ..Så det ska bli partaj???



Ja, på fredag hänger jag på låset!!

(förresten fnyste herrn och tyckte att han inte alls köpte dyra musikprylar, det var rena rama fynden... mnjäe...)

#5 - - Jennie:

Fina kuddar. Kuddar kan man inte ha för mycket av :)

Vilken mysig balkong du har.

Ha de gott!

#6 - - Mari:

Nä kuddafodral kan man inte ha för mycket av men innerkuddar kan man absolut ha för mycket av.

Nu finns det nästan ingen mer än IKEA som säljer lösa fodrafodral. Blir snart tokig på alla kuddar jag på vinden, de nästan överfaller mej när jag öppnar dörren. Har köpte en massa nya kuddar och när jag vill byta så måste jag ju köpa hela "kitet" ist för att kunna använda mina gamla som innerkuddar, de tar ju en jäkla plats.

Men kuddar i den bemärkelsen kan man aldrig ha för mycket av.

#7 - - Livet i byn:

Vilket fynd!! Nej för många kuddar kan man knappast ha.



~Livet i byn

#8 - - camilla:

Haha. känner igen tänket, och NEJ.. Man kan ALDIG ha för många kudds i hemmet! ;) De var snygga o enkla!

#9 - - Annika:

Hej!

Här har jag aldrig kikat förut! Vilket fin blogg!

Nej, jag tror inte man kan ha för många kuddar - däremot tycker min sambo det... :) Han får ju inte plats själv!

Ha en bra dag!

Kram Annika

#10 - - BlomsterDesign:

Riktigt fina och vilket bra pris! klart man köper :) härlig blogg du har.. här kikar jag in igen. Kram elli

#11 - - Annika:

Hej! Vad roligt att hitta ännu en Umeåblogg - om inredning, dessutom! Fin blogg du har och vilket kuddfynd du gjorde!

#12 - - Anna:

Nä, för många kuddar kan man absolut inte ha ;-) Ibland glömmer jag bort Ohlssons men där kan man ju verkligen fynda. Ha det bra! Kram Anna

#13 - - sofia:

haha...såklart man slår till, dum vore man ju annars:P Jättefina var de ialla fall. Slipper man ångesten för att man köpt kuddar för typ 600 spänn...för lite tyg...De kommer säkert hitta ngn plats att sitta på snart:) ha det så bra!!/Sofia

#14 - - Linda P:

Oj, nä det priset kan man ju inte motstå!

Upp