Temavecka - onsdag med eld

Idag är temat eld och Karin skriver så här om detta element: självklart omfattas ljus och eldstäder. Saker i röda toner och trekantiga former och även djursymboler räknas in.




Detta tycker jag först var det svåraste elementet att hitta hemma hos oss. Vi har inget rött i inredningen, ingen eldstad, inget direkt trekantigt och inte kunde jag hitta några djur. Men sen kom jag ju på att jag ändå har detta element representerat frekvent här hemma. I form av ljusstakar och lyktor, för det har vi massor av i hela lägenheten.

Mitt bidrag blir alltså en rosa (det är ju en väldigt svag röd ton) lotuslykta som är nästan trekantig i fomen.
Saker & detaljer | |
#1 - - Sandra:

Åh lotusljusstakar är så fina! Kram Sandra

#2 - - Ellas Inspiration:

Vilken vacker lykta! Ha en mysig torsdag! Kram Karin

#3 - - MissStorm:

De är söta de där lotuslyktorna. Och passade ju perfekt in på elementet eld!

Kram

#4 - - sau:

Söt ljusstaken är!

Upp