Utmaning

Jag hittade denna (nu något modifierade) utmaning hos Jessica. Häng på om ni vill!

♥  När gick du upp idag? Kl 07.10.
♥  Diamanter eller pärlor? Både och! ;)
♥  Senaste filmen du såg på bio? Oj, det var så länge sedan att jag faktiskt inte minns!
♥  Favorit TV - program? Sex And The City!
♥  Vad åt du till frukost? Rostade mackor med kalkon.
♥  Vad är ditt andranamn? Charlotta.
♥  Din favoritmat? Mat är min favoritmat. Jag är inte kräsen och uppskattar allt från Bullens till finmiddag på restaurang! :)
♥  Vilken mat gillar du inte? Jag gillar inte ärtsoppa.
♥  Vilken är din favorit - CD för tillfället? Hmmm. Det är många, men jag nämner två svenska artister: Petter och Säkert!
♥  Vilken bil kör du? Hihi, jag övningskör i en gammal Toyota.
♥  Vilken är din favoritmacka? Foccacia med oliver och soltorkade tomater.
♥  Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Girighet, falskhet och avsaknad av medmänsklighet.
♥  Vilka är dina favoritkläder? Jeans och linne till vardag. Klänning till fest.
♥  Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? New York igen.
♥  Favoritklädmärke? Har inget speciellt faktiskt.
♥  Var vill du dra dig tillbaka?  I en inrednings/pysselbutik på den Norrländska landsbygden.
♥  Favorit tid på dagen? Frukosttid på söndagmornar.
♥  Var är du född? AC.
♥  Vilken är din favoritsport att se på? Hockey
♥  Coca Cola eller Pepsi? Fanta! ;)
♥  Fotboll eller ishockey? Hockey igen.
♥  Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Absolut morgonmänniska!
♥  Pedikyr eller manikyr? Manikyr.
♥  Några spännande nyheter att berätta för oss? Näe, inget nytt under solen.
♥  Vad ville du bli när du var liten? Jag vill äga en egen kiosk.
♥  Bästa barndomsminnet? När jag fick min lila Monark.
♥  Varit i Afrika? Nej, tyvärr.
♥  Nånsin rullat in någon i toapapper? Haha! Näe.
♥  Varit med om en bilolycka? Nej.
♥  Favoritdag i veckan? Fredag.
♥  Favoritblommor? Tulpaner, orkidéer och porslinsblommor.
♥  Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat.
♥  Äger du en cykel? Ja, numera en röd Monark.
♥  Vem fick du senaste mailet från? Skolan.
♥  Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Hmmm, gillar inte kredit.
♥  Läggdags? Runt 23.00.
♥  Senaste personen du delade en middag med? Älsklingen här hemma.
♥  Vad sysslar du med just nu? Kollar alla bloggar jag följer.
♥  Favoritfärg? Vitt-beige-brunt.
♥  Hur många tatueringar ? Inte en enda
♥  Till sist: Jag utmanar alla som vill!
Personligt | |
#1 - - Livet i byn:

Det är alltid kul att få veta mer om personen bakom bloggen.



~Livet i byn

#2 - - Fröken Fräken:

Kunde väl just tro det, CO, pysselmaterialets hemvist! Ska kolla efter metalltråd, jag har letat där men inte hittat något. Jag har kanske letat på fel ställe?! Jag tror att jag skulle behöva köpa en bra tång också, det är ingen hit att böja bara med fingrarna till hjälp.



Kul med att du tar ramidéen ett steg längre! Kanske man skulle kunna använda något slags metallnät också? Fast din idé med metalltråd känns nog snyggast och stilrenast. Man får väl se bild om idéen genomförs?

#3 - - Anna:

Kul att få veta lite mer om dig :-) Jag har kopierat listan och svarat på min blogg! KRAM

#4 - - Susanne:

Din blogg är rena himmelriket för en pysselnörd som jag! :-) Heja!

#5 - - Johanna:

Kul att få veta lite mer om dig! Ha en bra dag!

#6 - - jessica:

Nemas problemas :))) Kul att läsa :))

#7 - - jessica:

Nemas problemas :))) Kul att läsa :))

#8 - - Lisa:

Skoj att få veta mer om dig!! Jag har också hakat på :D KRAM

#9 - - susihus:

Ska nog haka på men gör det lite senare ikväll. Må gott

Upp