Utmärkelse



Denna utmärkelse har jag fått av Camilla med den färgsprakande bloggen Rosa Hemmet, med motiveringen: en blogg med många härliga ideér och ständiga projekt! Det är kul att följa denna blogg och det är alltid något på gång! Tack Camilla, fast jag tror nästan att du pratar om dig själv! ;) Har ni inte tittat in hos Camilla redan så gör det! Hon bjuder på mycket inspiration!

Jag vill skicka vidare denna utmärkelse till två andra kreativa bloggare. Nämligen:

Fröken Fräken med bloggen Tusen Idéer Och En Fröken. När jag besökte hennes blogg fastnade jag direkt! Denna tygtokiga inspiratör från Lule har gett mig massor med idéer genom de vackra bilderna från hennes hem!

Åsa
med bloggen Åsas Formaliteter är en annan favorit. Denna kreativa tjej (som snart skall flytta) bjuder bla på pyssel, vackra foton, bra köptips och inspirerande bilder från hemmet! Alltihop snyggt förpackat på hennes hemsida och blogg.

Tack tjejer för all inspiration ni gett mig och tack för alla kommentarer ni tagit er tid till att skriva!
Lite Olika | |
#1 - - Fröken Fräken:

Nämen, oj, inte ska väl jag.. jag har ju inte förberett något tal prasslar lite generat med ett papper Vad roligt att du tycker så!!! Speciellt när jag vet att du har sådan stilsäker smak och huvudet fullt av fiffiga idéer själv! :-) Man tycker ju att det är som allra roligast när någon som har så bra smak själv gillar det man gör. Jag funderar just på om jag ska tordas visa mitt trasmatteprojekt. Jag gillar det skarpt, men det blir inte lika bra på foto (jag är inspirerad från ett hem i Allt i hemmets senaste nummer). Tror att jag måste piffa lite innan. Och kanske måla två bord vita, typ.



Herrn här hemma köper en himla massa DYRA musikprylar, så vad jag än köper så är hans grejer dyrare. Så han brukar alltid säga att jag ska köpa det jag tittar på, så att han kan fortsätta köpa sina saker. Men jag har genomskådat!! Moahahahaha! Men bara två gånger på IKEA, då måste ni ju åka dit snart igen! Stackars dig, vilket tappert buret lidande! ;-)



Kan du tänka dig, på fredag ska visst Lagerhaus öppna här i Luleå. Jag var och smygkikade redan idag.

#2 - - Åsas formaliteter:

Åh, tusen tack! Vad glad jag blir! Det här kommer jag leva på länge. Vad roligt att du uppskattar min blogg så pass mycket. Jag skulle gärna vilja ge utmärkelsen tillbaka till dig. Din blogg är ju en av mina absoluta favoriter!



Stora kramar!

#3 - - Nikolaiyvonne:

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

Upp