Vad finns i paketet?


Detta inlägg skulle ju faktiskt också kunna passa in på tema vatten. En riktigt ful fisk i en finare förpackning. Detta är ganska tydligt en liten present till en fiskare. Ett drag som förhoppningsvis resulterar i några gäddor på kroken. Jag har även försökt lägga i lite fiskelycka! Vi får se hur det gick. ;)
Kort och paket | |
#1 - - Livet i byn:

Svar: Jo det är kul med lite vårigare header. Har en för sommaren här i norr men det är väl än ett bra tag innan jag kan lägga upp den. Björken har inte ens musöron och det är runt - 5 under nätterna. Suck!!



~Livet i byn

#2 - - Designtjejen:

Vilket fint paket! Jätte fint!

#3 - - jessica:

hahaha, den var lite söt..

#4 - - Johanna:

Jättefint paket!

#5 - - GÅRDSROMANTIK:

Den var verkligen FUL!



Men det nappar säkert bra på den.



Kram Maud

#6 - - Lisa:

Åhh så häftig den är! Så fint paketet är inslaget!

#7 - - Camilla:

Han var ju sweet! :p

#8 - - Fröken Fräken:

En ful fisk lockar en annan ful fisk?! Det är märkligt vad fiskar kan nappa på! ;-)



Jaaa, krukorna är underbara! Nu har jag ögonen inställda på zinkkrukor från Granit när jag ska till Den Stora Staden imorgon (egentligen för jobb, men jag ska då minsann hinna in i någon affär!)



Vad glad jag blir över att höra att du gillar bilderna, man undrar ju ibland om någon är intresserad eller tycker att man visar konstiga grejer..



Man behöver nästan mer stöttande tillrop såhär en bit in på nya arbetsveckan när man känner sig som en sömngångare när man kommer hem, så muntra rop passar väääldigt bra nu med!!!

#9 - - Anna:

Vilket läckert paket! Vad duktig du är :-) Kram Anna

#10 - - Designtjejen:

Vad gullig du är! :-) Sov så gott och hoppas att du får en bra dag imorgon!

Kram

Upp