Helgens pyssel

Jajamensan, mellan lite extraarbete så lyckades jag peta in en hel del pyssel. Julkort, ägg av självtorkande lera samt ett halsband och ett armband. Vad härligt det var att få vara lite kreativ! Bilder kommer på allt, men jag börjar idag med smyckena!



Material: Pärlor från Panduro, resten från lokala pysselbutiken.
Pärlor och smycken | |
#1 - - Katja:

underbart! jättefint! :)

#2 - - Anonym:

jättefint =)

#3 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va roligt med pyssel! Jag pysslade i fredags. Tyvärr har jag problem med att logga in, så jag kan inte skriva något inlägg just nu. Hoppas du haft en mysig helg! Kramar!

#4 - - Jenny:

Åh va snyggt! Det där skulle jag hänga runt halsen med glädje! Kram Jenny

#5 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilka fina smycken du har gjort.

Kram Sandra

#6 - - Rebecka:

Superfina smycken!

Kram Rebecka

#7 - - Emma:

Jättefina smycken, skönt att kunna pyssla lite=) Ha et bra, kram emmsan

#8 - - Mari:

Snyggt som bara den!!



Kram och ha en superbra dag!!

#9 - - Nenne:

Fintfintfint som vanligt gör du så fina smycken att jag vill göra jag åsså!!! Men det slutar ju oftast med att en viss fröken E-L får göra klart mina...hihihi

Tänkt att du blir borta så läääängeeee.....

Kram kram

#10 - - Sofia:

Ujujuj, vilka snygga höstfärger! Vad det kliar i pysselfingrarna nu! :)

#11 - - Jill:

Så snyggt!



Nu väntar jag med spänning på att få se resten... :-)

#12 - - Anna:

Så jättefint!!!



Kram Anna

#13 - - Minigrisen:

Jättesnyggt!

#14 - - Sofie:

Vad fint det blev! Jättehärlig färg på pärlorna :) Åh, nu blev jag ännu mer sugen än vad jag redan är på att pyssla ihop smycken! Hobbybutiken nästa! ;) Kram, Sofie

#15 - - Fröken Fräken:

Det är sådana här snyggisar som får mig att rusa till pärlbutiker och köpa på mig ett stort lager. Som sedan får ligga till sig i garderoben för jag har inte tålamod eller rätta schvunget till att få ihop smycken. Men det kanske är bra att lägga upp ett rejält lager med pysselgrejer ifall att. Tänk om jag plötsligt kommer på hur jag ska göra och då inte har attiraljerna hemma.. Om inte annat kan jag säga att Pysselprinsessan har massor av pysselmaterial hemma och då måste ju jag också ha det.



Jag hade en tjohejsan idé till julkort innan jag somnade igår. Idag har jag inte den blekaste aning om vad det var. Jag måste börja skriva ned mina idéer!! Jag lånade en julbok på bibblan, men lyckades inte komma i julstämning av den, det kändes mer jobbigt med tanken på en massa snö...

#16 - - Kattis:

Vackert!! Önskar att jag hade lite mera tid för att pyssla...Men tiden räcker inte riktigt till för mig. :)

#17 - - Morrboll:

Vilka underbara smycken du har skapat! IMponerad :D



Vet du hur man använder bara pärlor för dekor? Man kan ju pimpa sina mobiler, miniräknare och krukor med swarovski kristaller som man kan köpa ifrån en nagelsalong på Zinken - Men vad använder man för lim ochur ska det håla? Ifall det är bågot du har kunskap av - att fästa pärlor och dekor på platta, hårda ytor :)



Kramboll Morr

#18 - - Felicia:

Ohh, vad ina smycken!

Väldigt fin blogg:D



Ha en bra sommar Felicia♥

Upp