Ta väl hand om bloggen nu när jag är borta! :)

Personligt | |
#1 - - Tjohalias blogg om inredning:

Ha det så underbart i Thailand!

Kram Sandra

#2 - - Fröken Fräken:

Näääedå, inte är jag avis inte! Det är ju så mysigt att det nu börjat bli is överallt och med minusgrader även dagtid, och becksvart nästan jämt. Det är ju jättemyyyysigt... (här kan du höra Robert Gustafsons röst när han härmar Tony Rickardsson).



Grattis till färdig uppsats. Vad roligt att kunna belöna sig med att åka iväg sådär! Jag glädjer mig åt de jobbresor jag får göra inom tre veckor, Göteborg, och Stockholm två gånger.. men inte är det ju Thailand prexis.. Hm, undras om jag kan göra några efterforskningar och ställa rätt personer mot väggen för att se till att ni har internet på Island?! För hur ska jag annars klara mig??



Vi får se om det blir någon fler tävling, man blev ganska utmattad av denna. Särskilt också av herr Fräkens intrikata utlottningssystem som han försökt förklara cirkus 73 gånger men jag fattar fortfarande inget. Jag tycker att vi skyller på Excel. Nä, tacka vet jag Indesign.



Japp, gillar verkligen sybordet. Men helst skulle man ju vilja ha ett sådant där jättestort ett, som man kan lägga ut tyger på i sin fulla bredd och klippa.. tänk vilken dröm! Klart, jag skulle kunna få in ett här, men var ska jag sova då?



Ja, jag letar vidare bland lampor. Jag har kommit på att jag vill ha nya i köket också. Eller så får pappa spraya mina Foto-lampor från IKEA. Fast jag vill ha dem svarta på utsidan och vita innuti och jag har en känsla av att det kan bli krångligt att få till.



Åh, det kanske finns snygga korgar i Thailand också...



Ha det så UNDERBART!!!

#3 - - Mrs. b:

Ha en underbart skön resa!!!

#4 - - Katja:

Ha så underbart!

Jag är inte alls avis! ;)

#5 - - Sofie:

Åh, hur ska jag klara mig utan uppdateringar här ända till den 6:e november?! Nej, nog är det då bara att stanna hemma istället!! hihi.



Hoppas ni får det superhärligt och tur med vädret! Trevlig resa! Kram, Sofie

#6 - - Sofie:

Och gratulerar till att uppsatsen är färdig, så skönt :)

#7 - - Emma:

Åh vad det låter härligt!!! Hoppas ni har en alldeles underbar resa=) Kramar emmsan

#8 - - Annelie Swärd:

ha så trevligt!



Annelie

#9 - - Isabels värld:

Hoppas du har en underbar semsester!!!! Kram Pernilla

#10 - - Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Kom hem snart!

#11 - - LindaLu:

Hoppas du har/haft en underbar semester!!! Jag har precis startat en inspirationsblogg då jag pysslar med allt alltid. ;) Det hade varit najs med en eller annan pysselpolare. Jag ska försöka fylla på med inspiration tills du är tillbaka igen!!!

#12 - - Monkan:

Du har varit borta jättelänge och det är nästan jättelänge kvar, men när du är tillbaks så kika in hos mig och hämta en sak :-)



http://pysslaosyssla.blogspot.com/2008/10/en-trevlig-hndelse.html

#13 - - Tidsmästarinnan:

Hoppas du har det alldeles ljuvligt på semestern! Jag spanar lite mer på dina fantastiskt snygga julkort här så länge...välkommen hem sen!

Kram

#14 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Hoppas du har det underbart på semestern. Jag kom precis tillbaka efter en vecka i solen på Gran Canaria. Ha det bra! Kram kram

#15 - - mia:

Hej vill tipsa dig om Gratis sajt. Funkar som gratis bio men lättare att värva då den inte är lika känd.



Samla poäng och få hem presentkort och värva folk.



Helt gratis gå in här



http://www.gratissajt.se/?r=112

#16 - - jenny:

ja just ja, du är ju på semester nu din lyckost:-) Hoppas ni har det bra & njuter i fulla drag. Kram/jenny

#17 - - Elin Thor:

Hejhej! Du hade en utlottning för ett tag sen med ett kuddfodral. Kan man köpa kuddfodral med någon fin text på av dig? Eller lottar du bara ut? :)

#18 - - Jenny:

Hoppas ni har det ljuvligt!!! Kram

#19 - - Isabelle:

Jag hoppas du har det bra, men jag saknar dina inlägg och pysseltips.

#20 - - Fröken Fräken:

Okej, då väntar jag mig ett inlägg om cirkus en och en halv timme?! Det är väl fullt rimligt? Tänk på att jag är sjuk och bräcklig också!

Upp