Höst på balkongen



balkongen är det oxå höst, jag har pyntat lite med vit ljung och grön hebe. Hjärtat rostade ju under sommaren, men det passar ju i alla fall bra till den slitna fasaden! :)

Katterna njuter så mycket som de får de sista varma dagarna. Balkongdörren står ju inte öppen lika mycket som tidigare och de kommer glatt springande så fort de får chansen att gå ut!

Tack för alla kommentarer om hjärtpysslandet! Tyvärr hinner jag inte besöka er ikväll, så vi får "synas" en annan dag!
Balkong | |
#1 - - Viktoria:

Fiiint. Jag gillar det rostiga hjärtat (och katten). Hihi.

#2 - - Emma:

Jättefint, så mysigt när man kn göra det fint nu till Hösten, blir pysselsugen när jag ser att du gjort så fint!!!=)Ha det bra, kram emmsan

#3 - - Designtjejen:

Åh, vad mysigt det ser ut!

Tack för tipset om leran!!! Jag ska allt köpa sådan!! Så roligt!!

Kramis

#4 - - Annah:

Vilka fina bilder och vilken fin blogg du har! Återkommer säkert!

Annah

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så fint du har pyntat! Jag tänkte köpa höstblommor någon dag och fixa våra krukor. Kramar

#6 - - Kristina-Novemberbröllop:

Sugen jag blir på att höstfixa min balkong nu:) Kram

#7 - - Joanna:

Det är mysig med höstblommor. Jag måste också ta tag i våra balkonglådor. Lykliga katter, vår lilla kille får inte vara på balkongen då vi har öppet balkongräcke som han kan trilla emellan.

#8 - - Anna:

Det ser jättemysigt ut på er balkong, så jag förstår att katterna också trivs där ;-) Vit ljung är så fint! Jag körde också på det i år...



Kram Anna

#9 - - MO:

Snyggt värre, kul med lite höstpiff, kram

#10 - - Katja:

Åh så mysigt, vad duktig du är :)

#11 - - Minigrisen:

Jag har precis städat bort sommarblommorna - ska göra plats för lite ljung el dylikt jag med. Jättefint du har!

#12 - - Mari:

Så fint det blir!!!

Får piggna till så jag oxå kan köpa lite fint till trädgården. Älskar prydnaskål och ljung.



Kram!

#13 - - Jessica:

Vad fint det blev!

#14 - - Lilja's Corner:

Tack för välkomnandet! Jag älskar ditt rostiga hjärta och bilden med katten :)

#15 - - jenny:

så fint du gjort. Hjärtat passar jättebra till arrangemanget:-) Kram/jenny

#16 - - Sandra/Vit design:

Vad fint du har gjort! Kram Sandra

#17 - - fanny:

gud så fint :)

Du har en super bra blogg :)



kan jag få be om en tjänst! Jag är nämligen med i en tävling mellan olika bloggar . skulle vara snällt om du röstade på mig ! Det skulle vara guld värt.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2275734

#18 - - Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Så fint du har på balkongen!

#19 - - Annika:

Hej pysselprinsessan!

Nu har jag ramlat över ytterligare ett tips på smyckesförvaring och jag var bara tvungen att ta med det på bloggen så att du får se!

Så fint hjärta - lika vackert när det har rostat!

Kramar Annika

Upp