Tisdagstema: höst



Det var många månader sedan jag senast publicerade ett tisdagstema. Men detta "höst" ville jag inte missa! I helgen bjöds det på två jättefina höstdagar i Umeå, så jag bjuder på två höstbilder som är tagna i en park nära där jag bor.
Trädgård | |
#1 - - Anna:

Härliga bilder!



Kram Anna

#2 - - jenny:

Jättefina bilder. Jag tror jag vet i vilken del av staden du bor nu:-) Själv så jobbar jag där. Kram/jenny

#3 - - Annika:

Vilka vackra Umeåbilder! Kram

#4 - - Anonym:

Nämen... Här brukar jag gå förbi på mina promenader med vovven, dagligen =)

#5 - - catta:

ja vem älskar inte höst , riktigt fint :)

#6 - - Therese:

Jag älskar din blogg och nu fick jag lite "hem" längtan, jag flyttade ifrån umeå får ganska precis ett år sedan och just där du fotat rastade jag min hund dagligen i tre år... Hoppas semestern är till belåtenhet! Och tack för all fin inspiration som du sprider!

Upp