Ursäkta röran, jag bygger om!



I helgen kan det tidvis se lite konstigt ut här på bloggen eftersom jag tänkte strukturera om lite! En liten höststädning bland kategorierna hade jag tänkt! :)

Ser ni något konstigt som jag verkar ha missat så hojta gärna till!

Trevlig helg på er alla!

Uppdatering 080919 kl 21.35: Jag knepar och knåpar och flyttar om inlägg. Nu kanske bloggkoll får fnatt, men jag hoppas att det ska gå bra!
Personligt | |
#1 - - Fröken Fräken:

Jaså, fler som har stora städplaner? Fast mina kommer förmodligen inte att märkas, om jag inte börjar bjuda på guidade turer i städskåpet förstås... vilket ju inte skulle vara helt otroligt, med sådan storslagna ordna-planer som jag har. Här ska det bli enhetliga lådor och snygga etiketter! Undras hur länge redan sedan håller sig..??



Jag tycker absolut att man helt enkelt måste få köpa tyger efter att man varit och tagit en spruta. Om du inte sparar det för resan - nu har du fått en uppgift förresten; att studera tygutbudet där i Thailand! (if you choose to accept this, som de sa i Mission Impossible!) jag känner att jag inte har lyckats få reda på hur det står till med saken av andra som åkt dit. Jag tror att det behövs någon som är mer insatta i tygfrågor som en pysselprinsessa!



Ja, glansiga krukor är ena luriga rackare! Har aldrig försökt måla om sådana heller. Jag undrar om det skulle funka med någon sprayfärg som fastnar på allt??



Förmodligen var det väl den främmande miljön och dialekten som gjorde mig helt konfys och hindrade tygshoppningen.. var på Ohlssons idag, och allt där kändes så...tråkigt.... rosavitrandiga tyget, vaaaaar är du??



Jajamen, HELG!!!!!

#2 - - Tjohalias blogg om inredning:

Såg din fråga, men du verkar ha fixat det på egen hand. Det ser riktigt bra ut. Ha en trevlig helg, kram Sandra

#3 - - Johanna:

Lycka till med bloggstädandet :)



Tänkte bara kika in och önska en trevlig helg!

Kram Johanna

#4 - - Tjohalias blogg om inredning:

Svar: Tack så mycket! Bloggkoll har inte fått fnatt, det ska gå att ändra kategori och publicera om utan att det hamnar på bloggen igen eller bloggkoll. Kram Sandra

#5 - - Livet i byn:

Trevlig helg i byggröran ;0)



~Livet i byn

#6 - - Rebecka:

Vilken mysig blogg du har, och jätte fin!

Har lagt till dig på bloggkoll så jag kan följa den =)

Kram Rebecka

#7 - - jenny:

skulle också ha tagit tag i att fixa lite på bloggen, är lite oordning tycker jag:-)



Tack snälla för utmärkelsen:-)

Kram/jenny

#8 - - emmelisan:



Gå in på min blogg och stöd bloggkampanjen för Childhood! För varje blogg som länkar till kampanjen skänker vattenfall 20 kronor till Childhood!!!

#9 - - Kristina-Novemberbröllop:

Hoppas du får en trevlig helg! Kram

#10 - - Skatan:

Hej!



Kul att du tittade in :) Tack samma du! Det har dykt upp många nya bloggar här i trakten på senare tid. Det är riktigt kul! Tidigare var det mest sörlänningar som höll i gång...



Önskar en riktigt skön helg och lycka till med omjoxandet på bloggen!



/Anna

#11 - - Mari:

Det är fler som behöver både städa bloggen och hemmet. Det kommer, måste bara dra på det lite............





Kram!

Upp