Ett litet livstecken



Tack för alla lyckönskningar! Resan har gått bara bra och både vi och katterna har installerat oss bra. Första veckan har varit intensiv och massa nya intryck och rutiner, men det börjar falla på plats! :)

Vi blev erbjudna att gå en intressant kurs denna första helg i Norge och det kunde vi inte tacka nej till! Så det blir 2 intensiva veckor och kanske inte så mycket bloggande som ni nog förstår! Men jag ville bara ge ett litet livstecken och bjuda på en bild på fjorden vi har utsikt över!
Personligt | |
#1 - - Bokmalen:

Vilken otroligt vacker utsikt!!! Hoppas ni har det bra därborta. Ser fram emot att få se hur det går för er...

Kramen, Maria

#2 - - Dahlarna:

Vilken vacker bild! Hoppas att ni får en mysig helg!

#3 - - Katja:

Tjoho, vad härligt :) Hoppas ni får det toppen!

#4 - - Jo:

Oj, vilken vacker vy! Hoppas att ni har det bra!

#5 - - Lilla jag:

Å vad vackert!

#6 - - Rebecka:

Vilket vackert landskap, fin bild!

Kram Rebecka

#7 - - Fröken Fräken:

Så bra att höra att ni har kommit på plats utan att ramlat i någon fjord eller så! Här är det intensivt på ett annat sätt - vinterkräksjuka borde vara förbjudet. Japp, det är bara att återgå till soffan...

#8 - - Jenny:

Hej!

Lycka till med jobbet i Norge det blir säkert toppen!

Jag och min man bodde i Oslo och jobbade där i tre år och det var super!

Ska bli kul att följa er!

Jenny

#9 - - Johanna:

Lycka till med allt!

Nu ska jag kika vidare i din blogg!

//Johanna

#10 - - Kattis:

Åhhh, så vackert!!!

#11 - - Annelie Swärd:

Vilken utsikt, väldigt vackert!

Lycka till med jobbet!

Annelie

#12 - - jenny:

vad kul att höra lite från dig. Låter som att ni har det bra och vilken otroligt fin bild:-)

Kram/jenny

#13 - - pysselpralinen:

Vad härligt att höra att allt har gått bra! Och jag får ju lov att säga att ni verkar bo ganska nära paradiset. =) Hoppas kursen blir givande också!

Jag gissar att det inte hinns med så mycket pyssel, men med en ny lägenhet behövs det ju alltid fixas så det ser jag ju fram emot att få se...=)

Själv jobbar jag sakta framåt i min lilla lya. Ännu har jag varken satt upp klädkrokar eller skaffat en vettig matta, men allt kan inte ske bums, vissa saker måste värkas fram...;-) Och så finns det ju en hel del roligare småplock att pyssla med.

#14 - - anna:

Är det något du vill fråga så passa på nu =) kan vara om allt från recept,hälsa och om mig såklart :)

#15 - - Junitjej:

En sådan vacker blogg!

#16 - - Milla S:

Härligt!

#17 - - Jessica:

oj vad spännande!!! Härligt!

ha det det nu så jättebra!!



KRAM

#18 - - Sofie:

Vackert!! :D Blir lite avis... ;)

Upp