2009



Så har det nya året börjat! Å vad ska hända under detta nya år!? Ingen aning!! :) Jobb eller arbetslöshet, det får tiden utvisa! Vad jag vet är att jag är otroligt sugen både på att blogga och att pyssla, så det kommer mer av den varan!
Pynt | |
#1 - - Kikan:

Gott nytt år! Ser fram emot att följa din blogg och se vad för pyssligheter du har för dig. Och jobb brukar det alltid lösa sig med! Kram Kikan

#2 - - Bokmalen:

God fortsättning! Jamen, det låter ju utmärkt för oss som gillar att följa din blogg!!! Att du fortsätter menar jag... Visst är det spännande med ett helt nytt år framför oss!??? Kramen, Maria

#3 - - Milla S:

Va härligt det låter!! (förutom ev. arbetslöshet)

Blogga och pyssla är ju toppen!!

#4 - - Milla S:

Va härligt det låter!! (förutom ev. arbetslöshet)

Blogga och pyssla är toppen!!

#5 - - Fröken Fräken:

Snajsigt fat/skål - är det i korg eller metall? Har din julpyntslusta gått över så att du siktar in dig på andra mål? Jag har lite svårt att göra mig av med granen. Det är ju trots allt snyggaste granen i stan!



Tadaaaaaaaaaaaaaaa!

Jag har köpt ett nytt tygskåp! Eller nytt, det är nytt för mig med det är ett gammalt som jag har fyndat. Ett sådant där trevligt, ett på svängda ben, runt 130 cm högt och dubbla dörrar. Och det allra bästa: jag kan få in minst dubbelt så många tyger! Förstår du möjligheterna?! Just nu är det mörkbrunt och ådringsmålat (låter kanske inte så snyggt, men det var faktiskt helt okej!) och jag planerar att det ska bli vitt. Men jag tror nog att det ska bli vitt senare. Det lär bli tvunget att måla med oljefärg så då väntar jag gärna på varmare temperaturer så att man kan vädra ordentligt! Hur som helst, skåpinköp har föranlett en massa omflyttningar och nu är allt ostädat igen! Ja jisses!



Tyget är faktiskt inte riktigt prickigt, egentligen är det typ sådna här tecken: * men det ser ut att vara prickigt. Och det är från Ohlssons! Och vitt på vitt är ju alltid charmant!!

#6 - - Anna:

Jag ser fram emot många härligt inspirerande inlägg från dig och önskar dig all lycka med allt som väntar på det nya året!



Kram Anna

#7 - - Jo:

Åh, jag är också pysselsugen! Och bloggsugen! Och sugen på att läsa bloggar, så då är det ju bra att du skriver! :D

#8 - - Tjohalia:

Jag har inte heller någon aning om det blir jobb eller arbetslöshet. Som tur var brukar allt ordna sig till det bästa. Kram Sandra

#9 - - Mari:

Hoppas det löser sej med jobb. Lite tufft klimat där ute nu.



Ha en bra dag och kram!!



#10 - - Annah:

Jag hoppas verkligen att du får jobba, men skulle det inte bli så så löser det sig säkert vad tiden lider!

Ser fram emot att följa din blogg även detta år!

Kram Annah

#11 - - Marie:

Tack för kommentaren hos mig. ja, pyssla och blogga är nog det jag gör under min fritid oftas blir det när barnen har lagt sig på kvällen.



Ha en god fortsättning på det nya året!

#12 - - Ida:

Härligt det låter om vi stryker arbetslösheten då...

Fina bilder!!

#13 - - Ida:

Härligt det låter om vi stryker arbetslösheten då...

Fina bilder!!

#14 - - jenny:

Jaa du vad som ska ske det sker och jag hoppas att detta år blir superbra för dig!

Jag hoppas också på jobb med vad...jaa det får tiden utvisa helt enkelt, drömmar det har man ju!

Stor kram vännen, blogga mera!!

#15 - - Anna:

God fortsäätning på det nya året!



Vilken tjusig blogg du har! Själv har jag precis kommit i gång, kul! Men mycket man vill kunna på en gång som tex fixa snyggare layout osv ;-)

#16 - - Sofie:

Ett nytt år är alltid spännande tycker jag :) Man vet inte vad som väntar... eller vart man befinner sig nästa nyår. Kul att du känner mycket blogglust! :) Kram, Sofie

Upp