Lampans nya vänner

Här utlovade jag mera pyssel och mer bloggande! Men så tog förkylningen mig! Förra veckan upptogs av C-uppsatsseminarier och helgen har mest handlat om att ligga på soffan! Jaja, jag hoppas i alla fall på att bli bättre till examen på fredag!

Ni får titta på lampans nya vänner så länge. Vasen är en julklapp från min syster, den lilla skålen (eller vad det nu är) hade vi sedan tidigare och blomman är en jasmin.


Saker & detaljer | |
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så snygga saker! Krya på dig! Kramar!

#2 - - isabels värld:

Krya på dig!!! Vilken fin lampa! kram Pernilla

#3 - - Piffa och puffa:

Hej!

jAG VET ATT STANSARNA FINNS I KATALOGEN MEN JAG VET INTE UNDER VILKEN RUBRIK DE STÅR. jAG KÖPTE DE SMÅ STANSARNA OCH DE ÄR 3MM STORA. DOM KOSTAR 159 KR SÅ DET ÄR INTE FYRT. HJÄRTAT HAR JAG KÖPT FRÅN PERLSIZED PÅ INTERNET, TROR DET STAVAS SÅ.

LYCKA TILL OM DU SKA GÖRA SMYCKEN.

KRAMAR ANETTE

#4 - - Susihus:

Vilken fin lampa. Krya på dig

#5 - - Milla S:

Så härliga former! Snyggt!

Krya på dig och lycka till på fredag!

#6 - - Siv:

Härliga former bjuder Du på idag... hoppas Du kurerar Dig!

Önskar Dig en trevlig kväll

//Siv

#7 - - Frida:

Åh så fina bilder! Underbar grön färg. Krya på dig!

#8 - - Anna:

Jag har missat din snygga lampa... Den är så snygg och kommer ännu mer till sin rätt med snygga kompisar också.



Krya på dig! Kram Anna

#9 - - Fröken Fräken:

Ja, grönt är ju precis det man vill ha in nu i hemmet. Give me some vår och björkar med lövsprickning. Eftersom det verkar ta hiskeligt lång tid på sig att bli vår utomhus har jag sonika varit ute i helgen, plumsat genom snön och kapat åt mig kvistar och tagit in.



Det var då uschligt att du har gått och blivit förkyld, nu ska det väl examenfiras! Fast lite konstigt med examan i januari, ja alltså om du är lika traditionstyrd som mig och tänker på sommarlov när du tänker på examen - sådär, då var jag inne på sommar och vår igen..! Det gick säkert jättebra med uppsatsen, med tanke på hur jag höll tummarna! ;-)



Ja, tygskåpet är för härligt. Fast när man nu tittar in så ser de ynka tygerna som ligger där allt bra ensamma ut. De fyller ju inte ens halva skåpet. Stackarna! Jag måste nog köpa några nya kompisar till dem. Väntar fortfarande på att hitta vita tyger som man kan använda till kuddar...

#10 - - Tjohalia:

Vad bra de passade ihop.

Kram Sandra

#11 - - Katja:

Ja, dom är ju garanterat speciella dom där.

#12 - - Annelie Swärd:

Härliga färger!!

Annelie

#13 - - Jo:

Åh, så fina! Tycker alltså jag som inte ens gillar grönt sådär värst mycket!

Hoppas att du kryar på dig och att det går bra med examen!

#14 - - Ida:

Fin lampa, jag tar oxå examen på fredag =) Vad har du pluggat?

#15 - - Camilla:

verkligen supersnygga ihop, det måste vara samma serie va? :) Färgerna och formerna viskar om att de hör ihop. Förstår dig till fullo att du inte hinner med så mycket pyssel, har samma problem just nu. Ha det fint

#16 - - AngelPearls:

Härligt med lite färg -klatchigt grönt! Krya på o trevlig helg// Eva

#17 - - jenny:

snygga kompisar lampan fått:-) Diggar föressten den där lampan mycket.

Krya på dig!!

Kram/jenny

#18 - - Johanna:

Vad fint!

Grattis till din examen! Måste kännas skönt att vara färdig :) Själv påbörjar jag min sista termin på måndag....



Trevlig helg! Kram Johanna

#19 - - Monkan:

Lampa som får vänner, vad fint! Jag gillar den där formen, jag har spanat in nån vas på Mio (tror jag det var) som var lite så, men man kan ju inte köpa allt fint man ser, tyvärr. Vad skönt med färg, jag måste också hitta på nåt, det känns så färglöst nu när julen är bortplockad.



Hjärtan är söta, jag tror jag ska ge mig ut och kika på lite växter idag kanske, det ska visst finnas nåt som heter ärtor på tråd också, sån vill jag ha.



Angående tipset om ett annorlunda sätta att fixa skärpning i Photoshop, det är som sagt väldigt lätt att det blir för mycket. Jag har pratat med ett bildproffs som också läst om den där metoden och i den världen ger inte Högpass ett godkänt resultat, det var nåt om att den "kapar bla bla bla nånting", men ska man bara ha bilder till sig själv så är det ju en bra metod. Jag ska nog testa och jämföra resultat med vanlig Skärpa och Oskarp mask.

#20 - - Malin Inspiration&design:

Åh, den lampan och vaserna skulle gjort sig fint i mitt vardagsrum!!! :D







Kram Malin

Upp