Fortsatt återblick

Ja, nästa återblick jag bjuder på är från förra vardagsrummet. Här återfanns soffhörna, läshörna och blogghörna. Många hörn, vinklar och vrår fanns det i rummet, men det var faktiskt ganska ljust trots endast fanns ett fönster. Detta var kanske inte de allra mest stajlade eller kuddpuffade bilderna, men det är ju ganska skönt ibland det också! :D



Vill ni förresten se hur jag ser ut (ja, ni får nästan plocka fram luppen, men...) klicka på "Om Pysselprinsessan" i vänstermenyn! :D
Vindsvåningen | |
#1 - - Anna:

Ni hade verkligen ett superhärligt vardagsrum :-) Tack för att vi får uppleva det igen! Ha det bra! Kram Anna

#2 - - Jenny:

Mysigt, ni hade en fin lägenhet men jag tycker ni gjort helt rätt. Önskar er all lycka där i Norge och hoppas vi får fortsätta höra vad som händer bland de vackra fjordarna :-) Kram Jenny

#3 - - Katja:

skitsnyggt :)

#4 - - Jo:

Vad mysigt ert vardagsrum såg ut! :) Spännande att ni har tagit det där klivet att flytta. Det går säkerligen jättebra för er och man vet ju faktiskt aldrig om man aldrig chansar!

Ha det gott!

#5 - - mamma millan:

Hallojs..så mysigt o vackert hem du har!!

Kram ♥

#6 - - pysselpralinen:

Vilka fina återblicks-bilder! Roligt att ha så många fina bilder kvar på sitt förra hem.



Har de verkligen inga tygbutiker i den där staden ni bor i nu?!! Då förstår jag verkligen att du har hemlängtan! Märkligt må jag säga. Man undrar om de har något annat sätt att göra sina gardiner på, väver de? Kan de vara knypplade, eller helt enkelt i papp?



Stoff & Stil har ju en bra websida men deras leveranstider är bra sega tycker jag, upp till en tio dagar. Det är för länge när man går i väntans tider! Fast de har ett stort utbud och det är bra. Fast vi lyckades ändå inte hitta några köksgardiner. Eller kanske ska jag säga bestämma oss för några. Det är ju det som är det svåra, att välja.

#7 - - Kristin:

Hej! Jag har inte lämnat nåt inlägg här förut men har läst din blogg ibland och jag tycker den är jättemysig. Jag tänkte tala om att jag länkat till din blogg från min blogg och hoppas det är ok. Annars får du säga till så tar jag bort den. Sedan ett par frågor. Gör du dina fotokollage i photoshop eller? Och var bor ni?? Jag vill åka dit!! :D Såå vackert. Min dröm är att få åka till vancouver i canada för att få se naturen där men där ni bor ser ju nästan lika vackert ut. :)Lite närmare och lite billigare dessutom.

#8 - - Vardagstugg:

Fint ni hade det =)

med den bilden lär man då inte känna igen dig på stan när du är hemma i ume ;-)



Trevlig helg!

Annelie

#9 - - sabina:

Hej!

Hittade din blogg av en slump och gillade jättemycket vad jag såg!

Fina bilder och vilket härligt landskap du ha omkring dig. Du är jätteduktig på att pyssla!

Hit kommer jag gärna igen.

Kram Sabina

#10 - - Ann-Christine:

Vilket jättemysigt rum!!

Blev lite förälskad i den där grönväxten på golvet, vad är det för sort? Har själv gjort en liknande modell av murgröna (syns på flera vardagsrumsbilder)

Åsså vet du att jag älskar ert vita klaffskåp! Fast jag kommer nog inte att måla vårt, vågar inte... :S



Må så gott!

#11 - - J o h a n n a:

Det ser jättemysigt ut! Kram

#12 - - Purple Area:

Wow, vad snyggt!

Upp