När kortet är större än paketet



Då kan man göra som jag gjorde på denna smyckesdoppresent. Låt paketsnöret omsluta både paket och kort. Och ta gärna ett rejält band eller snöre. För att inte smyckeslådan skulle glida omkring fäste jag ihop den med kortet med hjälp en en liten dubbelhäftande tejpkudde. Och när de sitter ihop minskar risken för förväxling på presentbordet! :)
Kort och paket | |
#1 - - Anna:

En smart och enkel idé! :-) Jättefint! Kram Anna

#2 - - Jenny:

Det gjorde du jättefint!

#3 - - Kicki:

Vad finurligt! Jag snor den idén till framtida presenter som ska ligga på presentbord. :)

#4 - - Tidsmästarinnan:

SNYGGT!

Jag är dessutom alltid lite nojig när vi har kalas hemma för att man skall förväxla presenterna och inte tacka rätt person för rätt present, så det där var perfekt :-)

Kram på dig!

Susanne

#5 - - Cissi:

Tjusigt! :)

#6 - - Lina - Hus och Bus:

Jättefint tips:)

#7 - - Hellis - Design på flera sätt:

Hej! Jag ville bara tipsa om att jag lottar ut presentkort hos Laserfrossa i min blogg! Kolla här: http://138kvadrat.blogspot.com/2011/11/vinn-stamplar.html

#8 - - Borgmästaren:

Fin färg på paket och kort. Tycker det kan vara lite kul med större kort. Paketet blir lite mer exklusivt. Andas lyx och diamanter.

#9 - - Jossan:

Åh vad gullig present! Såna problem får jag när jag slår in änglarna jag gör (kika min hemsida: www.skyddsangel.se )

Men nu har jag ett smart knep. Tack för fin blogg!

#10 - - Malin ~ Inredning och annat:

Vilken fiffig lösning! Ser mycket roligare ut än att komma med kuvertet bredvid :)

Upp