Inte stopp, inte paus...


Men detta är en blogg i slowmotion för tillfället. Handbromsen är inte åtdragen, men det är bara lite feg-gas som driver den framåt. :) Vårteckenutmaningen ligger tyvärr på is. Kanske ända tills isen här i Norrland har gett med sig, vi får se. Jag ska nämligen ut på resande fot en del framöver. Tjänsteresa. Men det låter mycket flottare än vad det är. Inga traktamenten och inga tjusiga hotell, men en massa spännande jobb. :)
Vardagsrum | |
#1 - - Bokmalen:

Känner igen mig själv... Har lite av inspirationstorka å för lite tid att lägga på bloggen nu. Längtar tills det blir varmare å grönare ute så jag förhoppningsvis får lite inspiration igen.

Ha så trevligt på jobbresorna. Alltid kul med spännande jobb. ;)

Kramen, Maria

#2 - - Katja:

vad är det för jobb du ska göra då... :)

#3 - - Fröken Fräken:

Nä, det är ju så att det inte känns som att våren precis finns utanför dörren i nuläget. Hu vad det blåste kallt! Fast jag tog ändå och köpte ett par ballerinaskor idag, någon gång måste man ju kunna använda dem!

Men det blir nog roligt med tjänstresa ändå. Hoppas att du hinner med några av shoppingställena i Sthlm. Kan klämma in ett ytterligare, nämligen Systrarna Voltaires butik som är på samma plan som House Doctors i PUB-huset.



Och jag kunde inte hålla mig längre, nu är första lagret med vit färg struket på kökssoffan!!

#4 - - Frk pyssel:

Gud vilka underbara lampor! Letar efter sådana former på lampfötter, det är otroligt snyggt!

Upp