En vägg i förändring


Nu är universitetskursen jag läst föregående år klar. Jag har vilat upp mig med en veckas sydligare sol och bad. Jag har fått ett heltidsjobb under somaren som är relevant för min utbildning. Sen har jag 2 mycket intressanta möten imorgon. Det känns som jag har lite flyt just nu. Gött! :) Sedan har vi äntligen hittat ett smalt vitrinskåp som skall placeras här, mellan köksdelen och vardagsrummet. Det skall bara målas lite först!
Kök | |
#1 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

vad planeras inför ledigheten ? :D nu när dagarna är röda

#2 - - pysselpralinen:

Härligt att du är tillbaks igen prinsessan!:-) Du har varit saknad, även om du ju lämnade ditt senaste inlägg med en särdeles snygg bild på en riktigt fin paketinslagning!

Och vad kul att du har sånt flyt just nu, då kommer de där mötena med all säkerhet också att gå väldigt bra!

#3 - - Monkan:

Aha, det ska bli spännande att se. Fin kudde att titta på så länge :)

#4 - - Melissah:

I just discovered your lovely blog. I'm just new into blogging this year & have put together a daily blog on design, fashion, food, travel and anything pretty.

http://scrapbook-melissah.blogspot.com/

I had a lot of fun putting it together maybe you would like to check it out if you have a spare minute.

x

Melissah

#5 - - ellen ♡:

jätte fin blogg! :)

följa varandra via bloglovin?

#6 - - Vardagstugg:

Hur går det med väggen? ;-)



Hoppas allt är bra!

Annelie

#7 - - MISS ALICIA:

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår också en tävling!

Upp