Ljusslinga

LjusslingaJag har ju tidigare berättat att jag inte skulle fokusera på att julpynta i år. Det går ju i ärlighetens namn sådär... Mitt senaste inköp har jag dock ursäktat mig med att det egentligen är lika mycket ett vinter/nyårspynt som ett julpynt. För nyårspynta i nya lägenheten tänker jag göra. Det tycker jag är minst lika roligt faktiskt. Det ska vara lite glamour och mycket ljus på nyår tycker jag.

Till inköpet. Jag var hemma hos en vän i veckan. Hon hade köpt en ljusslinga på Lagerhaus som även hade tillhörande små sugproppar för att fästa slingan med. Jag var bara tvungen att köpa en likadan (ja, jag har handlat mycket på Lagerhaus på slutet...). Jag satte den i fönstret i vardagsrummet och den ger ett väldigt mysigt juligt sken. Den passade perfekt eftersom jag inte ville ha någon stjärna där. Å den kommer även att passa perfekt i nästa boende! Det skulle vara mysigt att sätta upp den runt en spegel i klädkammaren. Tyvärr är nog klädkammaren lite för liten för sådana extravaganser.

Bilden är ju inte så bra får jag erkänna, men den bästa av massor med många exponeringar. Jag låter det vara osagt om det är kameran eller fotografens fel!! :-)

(Tredje försöket att lägga ut detta inlägg då bloggen har krånglat. Jaja... Äntligen!!)

Pynt | |
#1 - - Junitjej:

Denna blogg gillar jag!
Får jag länka?

#2 - - Junitjej:

Kul att jag fick länka till dig! Nu har jag skapat en bildlänk till dig!

Upp