Kära hjärtanes,

Jajamensan, jag har utökat min hjärtsamling med ett hjärtbetongfat! Detta ska husera på balkongen hade jag tänkt. Ja, det gäller bara att det får plats för det är ingen megaterass vi har! :)

Jag hittade det på ICA Maxi i Umeå för knappa 130 kr. Inte illa tyckte jag men jag köpte det ändå inte... Fråga mig inte varför! Sen tänkte jag på fatet konstant i en vecka. Så jag bad en vän fara dit och köpa det eftersom jag var i Härnösand och hon fick med sig det näst sista hem! Tur! Annars hade jag nog antagligen ångrat mig.

Jag tror jag ska lägga i vita stenar i fatet och kanske någon fin budskapssten (Åhléns har ju sådana till överkomligt pris har jag sett). "Carpe Diem" skulle passa bra för det är något jag är dålig på! :)

image112
Saker & detaljer | |
#1 - - Jessi:

åh va fin :)

#2 - - Marie:

Gomorron gomorron,vackert fat =) sovit gott?

#3 - - Patricia Klinteberg:

Vad fin :D

#4 - - Anna:

Vilket fint fat! :-)

#5 - - Tidsmästarinnan:

Jag vet precis hur man känner när man går sådär och tänker på nåt man inte har köpt!! Och får man sen inte tag i det så känns det som en katastrof :-)
Så jag förstår att du är extra glad för det fina fatet!
Kram!

#6 - - Sofie:

Vad sött! Jättefint :) Vilket fynd.
Kramar, Sofie

#7 - - Sandra:

Vilket fint betonghjärta! Kram Sandra

#8 - - Lotta:

Ojojoj va läckert! betong e sa himla coolt!

#9 - - detsvartataket:

Vilket fynd! Jättesnygg!

#10 - - maria:

Åhh så fint fat !

#11 - - Nenne:

:-D jag köpte också det fatet, blev nästan dumsnål först men bestämde mig för att jag verkligen behövde denna betongskapelse i mitt liv :-D

#12 - - Susanne:

Å vilket snyggt fat, vill ha!! Måste kolla om det finns på Maxi i Kristianstad

Upp