Nypysslat

image102

Ståltrådspyssel är ju riktigt kul. Här kommer mina senaste alster!

Jag kommer att vara lite osynlig på bloggen ett par dagar på grund av tidsbrist. Men jag kommer tillbaka! Jag passar på att tacka för alla kommentarer jag fått! Och be om ursäkt för att jag kanske inte kommer att hinna svara på nya kommentarer så snabbt! Kram till er alla!
Ståltråd | |
#1 - - Sandra:

Vad fint det blev! Kram Sandra

#2 - - Ritha:

Jag älskar oxå ståltråd! Fina du gjort!!

#3 - - Åsas formaliteter:

Snyggt! Gillar också att pyssla med ståltråd och pärlor. Nu fick jag lite idéer!

#4 - - detsvartataket:

Ja visst är det kul att pyssla med ståltråd ;))

Ha det bra!

#5 - - HUMLA:

Läcker hemsida du har. Har inte varit här tidigare, men kommer att återkomma. Jag gillar dina ståltrådsalster!!

#6 - - Margareta:

Blir imponerad av dina fina porslinsblommor. Gillar också att leka med ståltråd. Mycket fint i bloggen.
Trevlig helg!

#7 - - Jenny:

Åh så fint! Jag som då är totalt opysslig blir väldigt fort imponerad. Att man kan göra så fint av lite ståltråd! Kram Jenny

#8 - - Anna:

Vilket läckert pyssel! :-) Sköt om dig tills du dyker upp här på bloggen igen! KRAM

#9 - - Monkan:

Jättefina, vad duktig du är! Det är så fint med ståltråd och pärlor.

Jag såg ett tips på en kul blompinne av Panduros allra tjockaste supertjocka "tråd", ska se om jag kan lägga ut den i min blogg nån dag.

Jag ska också försöka göra nåt ståltrådspyssel, men nu är det gardinerna som gäller, snart har vi likadana :-) eller väldans lika i alla fall (jag har köpt ?Lukas grön? från Åhléns).

Kom tillbaks till bloggandet när du är redo, jag njuter av att kolla de fina bilderna i tidigare inlägg så länge :-) Kram Monkan

#10 - - Lisa:

Så fint du gjort!! Lite avis där asså :D Ha en trevlig söndag!

#11 - - Malin:

Åhh vad fina!! Tack för att du tyckte till om vår fasad!!! Kram

#12 - - dahlarna:

Åh sådana här saker älskar jag! Säljer du också???

Ha det bäst!

Upp