Presentpapper

image104

Jag hittade detta underbara presentpapperLagerhaus i helgen! Detta kan man göra mycket av tänkte jag och var tvungen att köpa. ;) Nu har jag bestämt mig för att klä några lådor till arbetsrummet med detta papper. Vad tror ni, fungerar det med tapetklister till presentpapper eller blir papperet för mjukt och sladdrigt? Är det någon som har några erfarenheter av kartonginklädning? Jag tar hemskt gärna emot tips!
Övrigt pyssel | |
#1 - - Camilla:

Åh vilken härlig sida, massor av inspiration, me like! :) Keep up tha good work!

#2 - - Lotta:

oo sa underbart presentpapper. paminner om det ena tyget som finns pa ikea!

#3 - - mamma millan:

Så snyggt!!!!Fräsht!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~

Millan

#4 - - Fröken Fräken:

Detta papper var jag på jakt efter i Sthlm, men där verkade det inte finnas inne. Snyyyggt!
Om det är sådant där fint, blankt papper är det jättesvårt att få det bra genom att använda tapetklister (jag har varit inofficiell mästarinna i kartonginklädning en gång i tiden...) Det blir bubbligt! Jag skulle istället rekommendera limstift, ev kombinera med att tejpa.

#5 - - Lisa:

Innan jag läste fick jag det till tapet.. haha! Ja tror som fröken fräken, limstift! Good luck! Kommer bli jättefint!

#6 - - Johanna:

Fint papper, kommer nog att bli jättesnygga kartonger! Har inte provat med vanligt omslagspapper någon gång, bara tapeter, och det var lite kladdigt...Så jag håller nog med de andra att du kanske skulle testa tejp och limstift... Lycka till!

#7 - - Detsvartataket:

Snyggt papper!När jag satt presentpapper på mina så har jag tagit limstift, eller var det bara vanligt lim? vilket minne?!

#8 - - Anna:

Vilket snyggt papper!!! Ha en bra dag! Kram

#9 - - Åsas formaliteter:

Jag har också tänkt köpa det! Det är såå snyggt! Kanske spraylim skulle funka? Det fördelar ju limmet jämnt över hela pappret. Hur som helst kommer det bli jättesnyggt! Kramis!

Upp